کد خبر: ۲۲۳۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۸۱

مقصدهای احتمالی ستارگان جام جهانی

معتبرترین تورنمنت فوتبالی دنیا ابتدای همین هفته با قهرمانی فرانسه به پایان رسید و حالا ستارگان دنیای توپ گرد که عملکرد درخشانی در جام بیست‌ویکم داشته‌اند، چشم‌انتظار پیشنهادات رنگارنگ از باشگاه‌های معتبر سراسر دنیا هستند.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ اولین بمب نقل‌وانتقالاتی تابستان انتقال رونالدو به یوونتوس و بوفون به پاری‌سن‌ژرمن بود که سروصدای زیادی به پا کرد. شروع توفانی این آشفته بازار نوید روزهای بهتر و اخبار داغ‌تری را در این زمینه می‌دهد. سایت بلیچرریپورت به همین بهانه نگاهی داشته به چند ستاره آینده‌دار که در این جام خوش درخشیدند و هواخواهان فراوانی برای یک انتقال بزرگ یافته‌اند.

یک مکزیکی فوق‌العاده
هروینگ لوزانو با به ثمر رساندن گل برتری مکزیک مقابل آلمان در اولین دور بازی‌های گروه ششم جام‌جهانی همه چشم‌ها را خیره کرد به حدی که حالا مینو رایولا، سوپرمدیربرنامه‌های مشهور فوتبال دنیا به دنبال منتقل کردن بازیکن آیندهوون به یک باشگاه بزرگ است. در شرایطی که دورتموند و موناکو به عنوان مقصدهای آینده لوزانو معرفی می‌شوند، لیگ برتر انگلیس گزینه جذاب‌تری برای هروینگ است.

ستاره روسیه در تور ساری
چلسی به بازیکن درخشان روسیه در جام‌جهانی ۲۰۱۸ نزدیک شده و موناکو هم پیشنهاد خودش را ارایه کرده است. ساری که چند روز پیش سرمربی چلسی شد، فصل گذشته در هیبت سرمربی ناپولی به دنبال جذب گلوین بود و حالا هم او را برای چلسی می‌خواهد. گلوین در ۴ بازی روسیه در جام‌جهانی درخشان ظاهر شد و حالا چشم‌انتظار یک انتقال بزرگ است.

اشمایکل، این بار در لیورپول؟
عملکرد پسر پیتر کبیر در ضربات پنالتی بازی مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌جهانی ۲۰۱۸ مقابل کرواسی رویایی بود. او در وقت‌های اضافه پنالتی لوکا مودریچ، بهترین بازیکن جام را مهار کرد هرچند در پنالتی‌ها هم ۲ ضربه بازیکنان کرواسی را گرفت اما عملکرد سوباسیچ، همتایش در دروازه کرواسی بهتر بود و تیمش را به مرحله بعد برد. فارغ از نتیجه، درخشش دروازه‌بان دانمارکی او را در ویترین نقل‌وانتقالات قرار داد. لسترسیتی برای نگه داشتن او کار سختی دارد چون چلسی و لیورپول با مبالغ سنگین به شدت خواهان کاسپر هستند.

۲ تفنگدار کلمبیایی
ویلمار باریوس و یری مینا، ۲ ستاره کلمبیا در جام‌جهانی ۲۰۱۸ بودند. باریوس مورد توجه تیم‌های لیگ برتر و مخصوصا تاتنهام قرار گرفته و به نظر می‌رسد باشگاه لندنی او را تصاحب کند. در سوی مقابل فنرباغچه، وستهام و اورتون خواهان درآوردن یری مینای ۲۳ ساله از چنگ بارسلونا هستند. در تیم کاتالونیایی اصلا بازی به مینا نرسید و او بی‌میل نیست به تیم بزرگ دیگری که امکان بازی ثابت در آنجا را دارد، بپیوندد.

تاتنهام در کمین کوئینترو
دنیای فوتبال از زمان درخشش کوئینترو در جام‌جهانی جوانان ۵ سال پیش، چشم‌انتظار درخشش اوست اما کوئینترو در چند سال اخیر توقعات را برآورده نکرده. با این حال شاید بازی‌های خوبش در جام‌جهانی ۲۰۱۸ سرانجام باشگاهی بزرگتر از پورتو را سر راهش قرار دهد. همه چیز به دست‌ودلبازی تاتنهام به عنوان اصلی‌ترین خریدار بستگی دارد.

کروات‌های جنگجو
دوماجو ویدا، مدافع کروات بشیکتاش پس از پشت سر گذاشتن یک جام‌‌جهانی درخشان، هواداران زیادی پیدا کرده و لیورپول حاضر شده برای این مدافع ۲۹ ساله ۲۰ میلیون پوند بپردازد. حضور او کنار لاورن و فن‌دایک، خط دفاعی لیورپول را بیمه می‌کند اما سویا و اتلتیکومادرید می‌توانند با پیشنهادهایشان مانع شکل‌گیری یک انتقال رویایی برای لیورپول شوند. هم‌تیمی او، آنته ربیچ با پیشنهاد ۴۴ میلیون پوندی از منچستریونایتد مواجه شده و شاید چندی دیگر اینتراخت فرانکفورت را ترک کند.

محصول درخشان کره‌جنوبی
دروازه‌بان ۲۶ ساله در جام‌جهانی عملکرد خوبی درون دروازه کره‌جنوبی داشت و حالا شاید وقتش فرا رسیده باشگاهی بزرگتر از دائه‌گو در لیگ کره‌جنوبی را تجربه کند. چشم لیورپول به دنبال اوست اما تا زمانی که یکی از ۲ سنگربان فعلی خود را نفروشد، اقدام به خرید او نخواهد کرد. شاید هم او فصل آینده در لیگ کشورش بماند و سال ۲۰۱۹ یک انتقال بزرگ را تجربه کند.