کد خبر: ۲۲۳۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۴۷

گوشی سامسونگ گلکسی A6 plus وارد بازار ایران شد

گوشی سامسونگ گلکسی ای 6 پلاس (+Samsung Galaxy A6) که در اردیبهشت‌ماه 1397 به صورت رسمی معرفی شدند، به تازگی به بازار ایران راه پیدا کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ گلکسی A6 پلاس به همراه گلکسی A6 میان رده‌های جدید سامسونگ هستند که در اردیبهشت‌ماه امسال به طور رسمی معرفی شدند. برادر بزرگتر یعنی مدل A6 پلاس از ویژگی‌هایی چون صفحه نمایش سوپر آمولد کم حاشیه 6 اینچی، دوربین دوگانه 16 و 5 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی، رم 3 یا 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 32 یا 64 گیگابایتی، قابلیت تشخیص چهره برای باز کردن قفل گوشی و باتری 3 هزار و 500 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد.

گوشی سامسونگ گلکسی ای 6 پلاسگوشی سامسونگ گلکسی ای 6 پلاس به عنوان یک گوشی میان رده، دارای مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری بسیار مناسبی است و می‌تواند در این اوضاع نامناسب بازار گوشی های تلفن همراه در ایران، گزینه‌ی خوبی برای مشتریان، به خصوص علاقه‌مندان به گوشی های برند سامسونگ باشد.

گلکسی A6 پلاس در رنگ‌های آبی، طلایی، مشکی و بنفش ارغوانی از اواسط اردیبهشت‌ماه با قیمت 369 یورو وارد بازار کشورهای اروپایی شد و حالا این گوشی جدید به بازار ایران نیز راه پیدا کرده و در حال حاضر با قیمت حدود 2 میلیون و 900 هزار تومان، همراه با گارانتی رسمی به فروش می‌رسد.