کد خبر: ۲۲۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۷۱۹

رویانیان: خیلی کتک خوردم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه برای اینکه تیم پرسپولیس به باشگاه تبدیل شود خیلی کتک خورده است، گفت: وقتی کسی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌شود باید پی کتک خوردن به تنش بمالد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رویانیان که شامگاه امروز شنبه در مراسم جشن 50 سالگی باشگاه پرسپولیس سخنرانی می‌کرد با شوخ طبعی‌هایش قصد ایجاد فضایی با نشاط در ابتدای این مراسم را داشت. وی که به تک تک مهمانان و چهره‌های سرشناس خوشامد می‌گفت جملاتی را به کار برد که در دو سال گذشته کمتر از او شنیده بودیم.

وی با بیان اینکه همه مدیران گذشته برای پرسپولیس زحمت کشیده‌اند، گفت: زمانی که من به باشگاه پرسپولیس آمدم این باشگاه یک تیم بود من برای باشگاه شدن از خودم گذشتم اگر کسی می‌خواهد یک تیم را باشگاه کند باید از خودش بگذرد.

وی که با حرارت خاصی صحبت می‌کرد، ادامه داد: اگر می‌خواهی باشگاه بسازی باید کتک بخوری. محاصره‌ات می‌کنند و تا می‌خوری تو را می‌زنند! وقتی به پرسپولیس می‌آیی باید پی کتک خوردن را به تنت بمالی.

محمد رویانیان ادامه داد: در چنین شرایطی تو را می‌زنند اما باید تحمل کنی من این کتک را خورده‌ام. در عمرم چنین چیزهایی را ندیده بودم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به سختی‌هایی که در این باشگاه متحمل شده است، گفت: با همه سختی‌هایی که کشیده‌ام اما افتخار می‌کنم که نوکری هواداران پرسپولیس را کرده‌ام. برای من افتخار است که به عنوان سردار این مملکت نوکری مردم و هواداران پرسپولیس را کرده‌ام.

رویانیان در پایان گفت: نمی‌خواهم درد دل و گلایه کنم اما می‌خواهم این را بگویم که پای باشگاه محوری ایستادم و تا زمانی که در این باشگاه باشم برای باشگاه شدن پرسپولیس تمام تلاشم را می‌کنم و حتی اگر از باشگاه هم رفته باشم باز هم برای باشگاه شدن این تیم تلاش خواهم کرد.