کد خبر: ۲۲۳۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۰۷۲

پیشنهاد الریان به وحید امیری چقدر است؟

قرارداد وحید امیری با باشگاه پرسپولیس به اتمام رسیده و این بازیکن به راحتی می‌تواند با انتخاب باشگاه دیگری از جمع سرخپوشان جدا شود.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ با این حال، وحید هنوز تصمیم نهایی خود را اتخاذ نکرده و امیدوار است قبل از لژیونر شدن، بار دیگر فرصت مذاکره با مسئولان باشگاه پرسپولیس را داشته باشد.

این بازیکن از باشگاه الریان پیشنهاد دریافت کرده و این موضوعی است که روزنامه الوطن و سایر رسانه‌های قطری نیز آن را منتشر کرده اند.

اما در همین مورد شنیدیم پیشنهاد باشگاه الریان به وحید امیری، پیشنهاد دندان گیری است؛ طبق شنیده‌های ما، باشگاه قطری حاضر است به امیری مبلغ یک میلیون و ۳۵۰ هزار دلار بابت یک فصل پرداخت کند.

این رقم با دلار ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی به ۵ میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان می‌رسد که تقریبا، دو برابر بیشتر از پیشنهاد باشگاه پرسپولیس است. حالا اگر بخواهیم با رقم دلار آزاد (حدود ۸ هزار و ۴۰۰ تومان) این پیشنهاد را محاسبه کنیم، به عدد عجیبی می‌رسیم؛ حدود ۱۱ میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان یعنی چیزی بیش از ۴ و نیم برابر بیشتر از پیشنهاد باشگاه پرسپولیس!

به هر حال در همین هفته پیش رو، امیری تکلیف خود را با پرسپولیسی‌ها یکسره می‌کند و جواب نهایی را می‌دهد؛ اینکه ماندنی است یا رفتنی.