کد خبر: ۲۲۴۰۲۳
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۷۴

کی روش، رُل اصلی فراری دادن ستاره‌های سرخآبی

از میان بازیکنانی که در دیدار ایران برابر اسپانیا و پرتغال به میدان رفتند، تنها علیرضا بیرانوند لژیونر نشد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ وحید امیری روز گذشته به ترابوزان ترکیه پیوست. همچنین امید ابراهیمی راهی قطر و تیم الاهلی شد و مجید حسینی هم در آستانه ثبت قرارداد با ترابوزان است.

با این تفاسیر علیرضا بیرانوند تنها بازیکن تیم ملی در جام جهانی است که لژیونر نشده است و به نظر می رسد کارلوس کی روش در ماموریت خودش برای پَر دادن بازیکنان ملی از استقلال و پرسپولیس کاملا موفق بوده است، کما این که همین بیرانوند هم اگر قرارداد نداشت قطعا از پرسپولیس جدا می شد تا در تیم ملی تثبیت شود. انگار یک قانون نانوشته وجود دارد که اگر می خواهی در تیم ملی بمانی، نباید در استقلال و پرسپولیس توپ بزنی.

نقد کی روش و تیم ملی هم به تازگی جزو مقدسات شده و جرات و شجاعت می خواهد، موافقان کی روش با یک تمهید دستمالی شده و کهنه سریعا ارجاعتان می دهند به دوران نابسامان قبل از حضور او و به مدد نتایج قابل دفاع تیم ملی در زمان کی روش، دهان منتقدان را گِل می گیرند!

باید چشم ببندیم روی تضعیف محبوب ترین تیم های ایران که در درازمدت تماشاچی جماعت را از ورزشگاه فراری خواهد داد، باید زیر توپ کشیدن های تیم کی روش را به جان و دل بخریم! برای توپی که بیشتر هوا می رود هورا بکشیم!! باید و باید...آقای کی روش چقدر خوب که دیگر برای اردوهای تیم ملی با برانکو و دیگران درگیر نمی شوی، به هر حال در غیبت شما، حجم بی نزاکتی رسانه ای به میزان قابل ملاحظه ای اُفت خواهد کرد، قطعا جای تشکر دارد.