کد خبر: ۲۲۴۰۲۸
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۸۵

پخش سریال «گیله وا» بعد از محرم و صفر

سریال «گیله وا» به کارگردانی اردلان عاشوری این روزها منتظر زمان پخش است و گفته شده است که این سریال پس از ایام محرم و صفر پخش خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ مجموعه تلویزیونی «گیله وا» که چندی پیش تصویربرداری آن به پایان رسید، این روزها منتظر زمان پخش است.

امیر حسین صدیق بازیگر این سریال در گفت‌وگو با خبرنگار «صبا» گفت: تصویربرداری این سریال مهرماه به پایان رسید و مراحل فنی آن نیز انجام شده است.

وی در ادامه درخصوص پخش این سریال گفت: سریال «گیله‌وار» قرار بود بعد از ماه رمضان پخش شود، ولی با توجه به تصمیمات شبکه به احتمال زیاد پخش سریال به بعد از ماه محرم و صفر موکول می‌شود.

صدیق در ادامه در خصوص کارهای جدید خود گفت: در حال حاضر مشغول ضبط برنامه‌ای مستند به نام «عشق سفر» هستیم که قرار است در تمام ایران ضبط شود. تهیه کننده این مستند معصومه پورحسینی و کارگردانی آن را جعفر میر اشرفی بر عهده دارد، که چند بخش آن سال گذشته ضبط شده و امسال آن را ادامه می‌دهیم .

گفتنی است سریال «گیله وا» با موضوعی عاشقانه در تلاش است با نگاهی عاطفی به زندگی مردم شمال ایران در بستر اتفاقات تاریخی سال ۱۲۹۷ بپردازد و روایتگر سبک زندگی و روابط اجتماعی و عاطفی مردم ایران و به خصوص مردم خطه گیلان در صد سال گذشته باشد.

بهروز شعیبی، حمیدرضا پگاه، مهران رجبی، مهدی زمین‌پرداز، امیرحسین هاشمی، علی عطایی، پریا مردانیان، امیرحسین صدیق، حسین توشه، ستاره اسکندری و ستاره حسینی بازیگران این مجموعه هستند.