کد خبر: ۲۲۴۰۵۰
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۰۳

پرسپولیس باز هم شانس قهرمانی دارد

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و پرسپولیس بازهم از شانس قهرمانی در لیگ‌برتر برخوردار است.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ حمیددرخشان در خصوص وضعیت پرسپولیس بعد از جدایی چند نفر از بازیکنان این تیم اظهار داشت: طبیعتا پرسپولیس با از دست دادن بازیکنان خوب خود ضعیف‌تر می‌شود و کیفیت بازی این تیم پایین می‌آید، متاسفانه پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس بسته است و بازیکنان مدنظر و جدید این تیم بعد از نیم فصل اول به تیم تزریق می‌شوند.

وی افزود: پرسپولیس در نیم فصل اول روز‌های بسیار سختی پیش‌رو دارد و باید با استراتژی حرکت کند. شاگردان برانکو باید سعی کنند تا امتیازهای مناسبی را از حریفان کسب کرده و با اضافه شدن بازیکنان در نیم فصل دوم بهتر کار و به سمت قهرمانی حرکت کنند. در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و پرسپولیس با توجه به شرایطی که دارد بازهم از شانس قهرمانی در لیگ برخوردار است.

پیشکوست باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت پرسپولیس در لیگ قهرمان آسیا خاطر نشان کرد: کار در آسیا چند برابر سخت‌تر است چون حریفان پرسپولیس بازیکنان بسیار با کیفیتی جذب کرده و از آمادگی بالایی برخوردارند و پرسپولیس در آسیا باید با برنامه حرکت کند.