کد خبر: ۲۲۴۰۵۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۷۸

اطلاعیه درباره فعالیت دوتابعیتی‌ها در دولت

روابط عمومی وزارت اطلاعات به اظهارات یک نماینده مجلس درباره مدیران دو تابعیتی اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

علیرغم اعلام چندین باره وزارت اطلاعات درخصوص جلوگیری از فعالیت مدیران با تابعیت مضاعف و انعکاس گسترده آن در رسانه های مکتوب و تصویری، متأسفانه هنوز این مسئله برای برخی افراد حل نشده و اخیراً یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز در این باره گفته است: "210 دو تابعیتی شناسایی شده ؛هنوز در دولت مشغول فعالیت هستند".

وزارت اطلاعات ضمن تقدیر از حساسیت پسندیده نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و اهتمام آنان به مسئله افراد دارای تابعیت مضاعف اعلام می دارد: اقدامات سربازان گمنام امام زمان (عج) به جای احساسات، برپایه اطلاعات است و برهمین اساس نسبت به شناسایی افراد دارای تابعیت مضاعف اقدام و از انتصاب افراد فاقد صلاحیت در مناصب اداری و دولتی ممانعت کرده و می نماید.

وزارت اطلاعات از منتقدان این موضوع می خواهد تا مستندات خود را که مغایر گزارشات متقن وزیر اطلاعات در کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس است ، اعلام کنند.

همچنین از این نماینده محترم مجلس که جزو غائبین جلسه اعضای کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس با وزیر اطلاعات بوده است نیز می خواهد تا مستندات خود را مبنی بر ادعای اغماض وزارت اطلاعات نسبت به جاسوسی افراد دو تابعیتی در تیم دیپلماسی و محیط زیست نیز ارائه کند.

شایان ذکر است وزارت اطلاعات با الهام از دستورات و تأکیدات امام راحل (ره ) و مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) به صورت مستقل عمل می کند و فارغ از بازی های سیاسی ؛ دچار هیجانات و تسویه حساب های جناحی نمی شود و در شرایط حساس کنونی کشور ؛ اصرار برخی افراد بر اعلام و انتشار اطلاعات غیر واقعی و ایجاد شبهه در افکار عمومی را با دقت مورد توجه و رصد اطلاعاتی قرار خواهد داد .
*ایسنا