کد خبر: ۲۲۴۰۵۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۱۱

اسناد جدید اپل توسعه سه مدل جدید از آیفون را تایید می کنند

اپل به صورت تلویحی برنامه های خود برای عرضه مدل های مختلف آیفون در ماه های آتی را تایید کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ به لطف افرادی نظیر مینگ چی-کو تقریبا مطمئنیم که اپل در شهریور ماه سه مدل مختلف از آیفون را معرفی می کند و علاوه بر این اطلاعات نسبتا جامعی از ویژگی های آنها داریم. حالا اما اپل مدارکی را به ثبت رسانده که مهر تاییدی بر این شایعات تلقی می شوند.

اسناد ثبت شده این کمپانی در پایگاه داده «کمیسیون اقتصادی اوراسیا» (EEC) حاوی شناسه آیفون های ۲۰۱۸ است که عبارتند از :

A1920, A1921, A1984
A2097, A2098, A2099
A2101, A2103, A2104, A2105, A2106

واضح است که این شماره مدل ها در سه گروه A20، A19 و A21 قرار می گیرند و احتمالا رده بندی آنها بر اساس قیمت صورت گرفته است. از اینرو A19 مربوط به آیفون ۶.۱ اینچی با قیمت حدود ۷۰۰ دلار، A20 نسل جدید آیفون ۱۰ با نمایشگر ۵.۸ اینچی و A21 نیز نسخه پلاس این موبایل با نمایشگر ۶.۵ اینچی خواهد بود.

البته ممکن است این شناسه بر اساس سایز نمایشگر مرتب شده باشد که در این صورت به جز تغییر جای دو مورد اول اتفاق خاصی نخواهد افتاد.

در لیست EEC تمام موبایل ها از نسل بعدی سیستم عامل اپل یعنی iOS 12 برخوردار هستند که انتظار می رود همزمان با معرفی آیفون های ۲۰۱۸ در شهریور ماه منتشر شود.

همانطور که از یک سازمان رگولاتوری رسمی انتظار می رود، اسناد EEC معمولا با واقعیت تطابق داشته و تاکنون داده های مهمی را افشا کرده اند که از این میان می توان به آیفون ۷، سری اپل واچ، ایرپاد و آیپد اقتصادی امسال اشاره کرد.

اگرچه بر اساس فرضیات فعلی آیفون های ۲۰۱۸ از نظر بروزرسانی چندان فوق العاده نخواهند بود اما عرضه همزمان سه مدل با قیمت های متنوع می تواند مشتریان زیادی را به خود جلب کند.