کد خبر: ۲۲۴۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۶۱۱

بدهی شهرام جزایری چقدر است و چرا در مرز دستگیر شد؟/ وکیل جزایری: پنهان شدن در داخل کامیون صحت ندارد!

وکیل مدافع شهرام جزایری علت ممنوع‌الخروجی موکلش را بدهی مالیاتی ۴۵۰ میلیون تومانی عنوان و اخبار منتشر شده مبنی بر فرار وی از طریق پنهان شدن در داخل کامیون را تکذیب کرد.


وکیل مدافع شهرام جزایری، درباره ماجرای بازداشت شهرام جزایری در مرز بازرگان، گفت: موکلم برای دیدار با یکی از دوستانش به مرز رفته بود اما چون بدهی مالیاتی داشت و به دلیل ممنوع‌الخروج بودن پاسپورت نداشت، توسط مأموران بازداشت شده است.پنهان‌شدن موکلم داخل یک دستگاه کامیون به هیچ وجه صحت ندارد و وی تنها به دلیل اینکه پاسپورت نداشته در مرز توقیف شده است. 

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ وکیل مدافع شهرام جزایری علت ممنوع‌الخروجی موکلش را بدهی مالیاتی ۴۵۰ میلیون تومانی عنوان و اخبار منتشر شده مبنی بر فرار وی از طریق پنهان شدن در داخل کامیون را تکذیب کرد.

لعیا باقری وکیل مدافع شهرام جزایری، درباره ماجرای بازداشت شهرام جزایری در مرز بازرگان، اظهار کرد: موکلم برای دیدار با یکی از دوستانش به مرز رفته بود اما چون بدهی مالیاتی داشت و به دلیل ممنوع‌الخروج بودن پاسپورت نداشت، توسط مأموران بازداشت شده است.

وی با تکذیب برخی اخبار منتشر شده در رسانه‌ها و فقضای مجازی مبنی بر پنهان‌شدن موکلش داخل یک دستگاه کامیون، افزود: این اخبار به هیچ وجه صحت ندارد و موکل تنها به دلیل اینکه پاسپورت نداشته در مرز توقیف شده است.

وکیل مدافع شهرام جزایری بدهی مالیاتی جزایری را 450 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: در تلاش هستیم با پیگیری قضایی موکل را از بازداشت خارج کنیم.