کد خبر: ۲۲۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۶۶۶۱

عکس: «رویا تیموریان» با سری تراشیده!

شبکه ایران: فیلم سینمایی «شیفتگی» به کار گردانی علی زمانی عصمتی به دبیر خانه سی ودومین دوره جشنواره فیلم فجر تحویل داده شد. این کارگردان جوان سینمای ایران علاوه بر کارگردانی، تهیه‌کننده و نویسنده این فیلم بوده و مدیریت فیلمبرداری آن را هم به عهده داشته است.



در «شیفتگی» بازیگرانی همچون رویا تیموریان، افسانه چهره آزاد، لیلا زارع ، سحر عبدالهی، بهداد رویان، هومن اشکبوس، مهسا ظریف، شایان ترابیان، مرتضی نسیم سبحان ، لیلا بارگاهی، مجتبی لاله زاری، امیر جلالی، امیر زمانی، محسن عالم زاده، جمیله ستوده نیا، مهری زمانی و... حضور دارند.



در خلاصه داستان فیلم آمده است : شایسته زنی است که بیش از سی سال است وجه زنانه خود را فراموش کرده است. او پس از آشنایی با یک موزیسین جوان به نام غوغا و کمک به او برای رفع گرفتاریش خود نیز دچار دگردیسی می شود. به احتمال زیاد «شیفتگی» نام موقت این فیلم بوده و برای نمایش در جشنواره فجر تغییر نام خواهد داد.



علی زمانی عصمتی بیش از 4 سال پیش فیلم سینمایی «اوریون» را کارگردانی کرده بود که با حضور جهانی موفق در فستیوال‌های معتبر، موفق به دریافت جوایزی از جمله نتپک ارتقاء سینمای آسیا در جشنواره کارلووی واری شده بود.