کد خبر: ۲۲۵۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۹۵

برانکو یکبار دیگر توانایی‌هایش را ثابت کرد

سرمربی پارس جنوبی جم اعتقاد دارد کار تیمش در لیگ هجدهم بسیار سخت تر از سال گذشته است.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ تیم پارس جنوبی جم در دو هفته ابتدایی لیگ برتر مقابل دو تیم خوزستانی لیگ برتر عملکرد خیلی خوبی ارائه کرد اما با بدشانسی نتوانست مقابل فولاد امتیاز بگیرد و حالا 3 امتیازی است. شاگردان مهدی تارتار اما با نمایش فوق العاده خود نگاه ها را جلب کرده اند و امیدوارند این روند ادامه پیدا کند تا در آینده نیز شاهد موفقیت های خوبی باشیم.

مهدی تارتار، سرمربی پارس جنوبی درباره عملکرد تیمش در دو هفته ابتدایی، حاشیه ها و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می‌خوانید:

این همه موقعیت‌سازی در آب و هوای گرم آسان نیست
روند تیمی ما به طور کلی خوب است؛ حتما در جریان هستید که ما کارمان را زودتر از برخی تیم ها شروع کردیم و تمرینات بدنسازی مطلوبی را پشت سر گذاشتیم تا الان از نظر بدنی مشکلی وجود نداشته باشد. به همین خاطر در دو بازی گذشته نیز عملکرد خوبی داشتیم. آنهایی که دو بازی گذشته ما را دیدند می دانند که ما موقعیت های زیادی ساختیم و این با توجه به شرایط آب و هوایی که در اهواز و جم داشتیم، کار آسانی نیست.

کم دقت نبودیم، گل های بیشتری به نفت می زدیم
خوشحالیم که بعد از شکست در بازی اول، توانستیم خیلی زود به خودمان بیاییم و مقابل نفت مسجدسلیمان اولین 3 امتیاز فصل را دشت کنیم. ما برای این بازی برنامه داشتیم و به طور دقیق تیم حریف را به همراه اعضای کادرفنی و همکارانم آنالیز کرده بودیم. گلهایی هم که زدیم دقیقا روی نقاط ضعف حریف بود که کار کرده بودیم. بازیکنان نیز دوندگی زیادی کردند، هرچند که می توانستیم گل های بیشتری بزنیم و اگر کم دقتی نفرات نبود، با اختلاف بیشتری پیروز زمین لقب می گرفتیم. با این حال این کم دقتی را ما مربیان باید بهبود ببخشیم و به ما برمی گردد. انشاالله روی فرصت طلبی بازیکنان کار می کنیم تا از فرصت ها بهتر استفاده کنند.

باید یک مدافع وسط جذب کنیم
مهم ترین نیاز ما به بازیکن در پست دفاع وسط است که از نظر کمی ضعف داریم. ما روی مسیح زاهدی حساب کرده بودیم که ظاهرا مشکلش حل شدنی نیست و نمی توانیم از او استفاده کنیم. با این شرایط به غیر از مجتبی لطفی و حامد نورمحمدی یک مدافع زیر 21 سال هم داریم اما حداقل باید یک مدافع وسط باتجربه به جمع مان اضافه شود تا بتوانیم با خیالی آسوده تر کارمان را جلو ببریم.امیدوارم در مدت زمان باقیمانده از نقل و انتقالات این انتقال صورت بگیرد و مشکل مان حل شود.

نمی توان آینده را پیش بینی کرد
شما می دانید که تیم ما بازیکنان زیادی را از دست داده و ناخودآگاه وقتی این اتفاق می افتد، تغییرات زیادی باید صورت بگیرد. با اینکه اسکلت اصلی تیم را حفظ کردیم اما نفرات جدید زیادی هم اضافه شدند و به همین خاطر نمی شود از حالا گفت ما می توانیم نتایج سال قبل را تکرار کنیم. امسال کارمان بسیار سخت تر است. تیم هایی مثل تراکتورسازی، سپاهان و فولاد هم علاوه بر استقلال و پرسپولیس تیم شان برای قهرمان بسته اند و تیم های سال گذشته نیستند. با این وجود بدون توجه به این مسائل کارمان را جلو می بریم و امیدواریم در پایان فصل جایگاه مناسبی داشته باشیم.

از حالا به استقلال فکر نمی کنیم
ما هفته چهارم با استقلال بازی داریم و الان به آن مسابقه فکر نمی کنیم. تمام تمرکزمان در حال حاضر روی دیدار با نساجی است و اینکه بتوانیم در آن مسابقه 3 امتیاز را بگیریم. ما بازی به بازی جلو می رویم و بعد از این بازی به دیدار با استقلال و شرایط آن مسابقه فکر می کنیم.

رقیب اصلی مان در قائمشهر چمن مصنوعی است
کار سختی در قائمشهر داریم؛ حتما می دانید که زمین قائمشهر چمن مصنوعی است و در این شرایط بازی کردن برای ما که فوتبال مان روی زمین دشوار است. از سوی دیگر نساجی به عنوان تیمی که به تازگی از لیگ یک به لیگ برتر آمده تیم دونده و جوانی است. معمولا تیم هایی که چنین شرایطی دارند، سعی می کنند با دوندگی زیادی نتیجه بگیرند. با این حال تلاشمان را انجام می دهیم و به دنبال این هستیم تا از این میدان سخت دست پر خارج شویم. امیدوارم همه چیز خوب پیش برود و بتوانیم هواداران خوبمان را خوشحال کنیم.

به برانکو خسته نباشید می گویم
من به آقای برانکو تبریک و خسته نباشید می گویم؛ او در همین دو هفته ابتدایی لیگ برتر بار دیگر ثابت کرد که چقدر مربی بزرگی است. پرسپولیس در این فصل نفرات کلیدی زیادی را از دست داده و از این رو محروم هم بود و نمی توانست یار بگیرد. قطعا یادمان هست که قبل از بازی ها همه می گفتند پرسپولیس امسال افت می کند و از صدر پایین می آید اما می بینید که این تیم با درایت برانکو اکنون تنها تیمی است که 6 امتیاز دارد و بر صدر جدول تکیه زده است.