کد خبر: ۲۲۶۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۴۶

قبر مجانی، هدیه شهردار قزوین به خبرنگاران!

شهردار قزوین گفت: خبرنگاران به صورت رایگان از قطعه هنرمندان بهشت فاطمه (س) قزوین بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ علی صفری چهارشنبه شب در نشست صمیمی با خبرنگاران رسانه‌های استان قزوین در تالار مفاخر شهرداری قزوین با تبریک ۱۷ مرداد گرامیداشت روز خبرنگار اظهار داشت: این روز فرصتی ارزشمند برای تقدیر از خبرنگاران و بیان دغدغه‌های مدیریت شهری است و نقدهای منصفانه و صادقانه رسانه‌ها موجب پیشرفت و توسعه شهری خواهد شد.

وی افزود: شهرداری رویکرد استفاده از نیروهای شایسته و پاکدست را در دستور کار خود قرار داده است و همچنین لازم است تا استفاده از اصحاب رسانه در کارگروه شمس ۱۴۰۴ در دستور کار قرار گیرد.

شهردار قزوین در پاسخ به درخواست یکی از خبرنگاران عنوان کرد: خبرنگاران به صورت رایگان از قطعه هنرمندان بهشت فاطمه (س) قزوین بهره‌مند می‌شوند و مدیریت شهری قزوین برای احیای باغستان سنتی قزوین اقدامات گسترده‌ای انجام داده است.

صفری اضافه کرد: تبدیل میدان ۲۲ بهمن به چهارراه از مصوبات شورای عالی ترافیک استان است و حذف تندیس شهید رجایی از این میدان به معنای به فراموشی سپردن این شهید نیست.

وی اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی به مناسبت هفته قزوین برگزار خواهد شد و شهرداری قزوین آمادگی احداث ساختمان خانه مطبوعات را دارد.

شهردار قزوین همچنین به مشکلات خبرنگاران اشاره و تصریح کرد: شهرداری قزوین به دنبال رفع مشکل تعاونی مسکن مطبوعات است تا این مشکل چندساله حل شود.

وی به حرفه خبرنگاری و مشکلات آن اشاره داشت و عنوان کرد: نیل به امنیت و بیان حقیقت، هدف اصلی یک خبرنگار حرفه‌ای است و خبرنگار در مقام انحراف و بدبین‌سازی افکار عمومی و قلب واقعیات و حقایق نیست.

این مسؤول شهری خاطرنشان کرد: مدیریت شهری از نقدهای منصفانه و پیشنهادات سازنده استقبال می‌کند و هرچقدر به نقد نزدیک شویم، از فساد فاصله می‌گیریم و خبرنگار به نوعی مدافع مردم و تصویرگر روایات و تحولات جامعه است.

در پایان این نشست خبرنگاران در ضیافت شام شهردار حضور یافته و با اهدای هدایایی از آنان تقدیر شد.
*فارس