کد خبر: ۲۲۶۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۸۹

سامسونگ از همکاری اش با اسپاتیفای خبر داد

کنفرانس خبری سامسونگ دقایقی قبل پایان یافت و این شرکت از تازه ترین پرچمدار کهکشانی سری نوت (گلکسی نوت 9) به همراه ساعت هوشمند گلکسی واچ و البته یک اسپیکر هوشمند به نام گلکسی هوم رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ اما در جریان این رویداد سامسونگ از همکاری دراز مدت خود با اسپاتیفای خبر داد که به موجب آن پشتیبانی از اسپیکر گلکسی هوم سامسونگ به عمل خواهد آمد.

این همکاری نیز آنطور که در جریان مراسم مذکور اعلام شد کلیه محصولات سامسونگ از موبایل ها گرفته تا تلویزیون ها و اسپیکرهای آن را شامل می شود و از این لحاظ میتوان آن را شبیه به سرویس Spotify Connect دانست که از سوی اسپاتیفای برای محصولات سخت افزاری سامسونگ ارائه می شود.

به موجب این اتفاق اسپاتیفای حالا بخشی از تجربه راه اندازی دستگاه های سامسونگ خواهد بود و اکانت های ایجاد شده در محصولات این دو شرکت به منظور یکپارچه سازی با اپ SmartThings سامسونگ به یکدیگر متصل خواهند شد. علاوه بر این اسپاتیفای به آپشن موسیقی پیشفرض برای بیکسبی بدل می گردد و در نتیجه زمانی که کاربران از دستیار صوتی سامسونگ بخواهند موزیکی برایشان پخش کند بیکسبی بدون معطلی به سراغ آرشیو اسپاتیفای می رود حتی اگر آن شخص پیشتر از اسپاتیفای استفاده نکرده باشد.

سامسونگ و اسپاتیفای همچنین در جریان رویداد امشب اشاره کردند که این صرفا آغاز راه برایشان خواهد بود و در آینده نزدیک خبرهای خوش بیشتری را به سمع و نظر کاربرانشان خواهند رساند.