کد خبر: ۲۲۶۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۸۸

وزیر کشور: اموال قاچاقچیان با سرعت توقیف شود

پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور: وزیر کشور گفت: اموال قاچاقچیان باید با سرعت شناسایی و توقیف شود و به تعبیری باید کمر قاچاقچیان را از این طریق بشکنیم.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ عبدالرضا رحمانی فضلی در جلسه مشترک شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و بررسی آسیب‌های اجتماعی استان یزد تاکید کرد: قضات و نیرو‌های انتظامی و امنیتی باید با شدت با باند‌ها و گروه‌های قاچاقچیان برخورد کنند.

وزیر کشور ضمن تاکید بر برخورد جدی دستگاه‌های انتظامی، امنیتی و قضایی با مواد مخدر اظهار داشت: برای موفقیت در مبارزه با مواد مخدر باید بتوانیم ضربه سنگین اقتصادی با شناسایی اموال قاچاقچیان و مصادره آن‌ها بزنیم.

معاون اداری، مالی و امور مجلس ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارش از عملکرد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان یزد اظهارداشت: بر اساس آخرین گزارش ارائه شده در ۴ ماهه نخست امسال حدود ۱۵ تن انواع مواد مخدر در سطح استان یزد کشف شده است.

«سید نجیب حسینی» با اشاره به تصویب مصوبات پیشنهادی افزود: تجهیز حدود ۳۰ خانه ورزش روستایی با همکاری ستاد و سایر نهاد‌های مرتبط انجام خواهد گرفت، همچنین به منظور حمایت از صیانت و اشتغال بهبودیافتگان به ازای هر نفر ۱۵۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال و ۵۰ درصد سهم بیمه کارفرما توسط ستاد پرداخت خواهد شد.

وی از افزایش ظرفیت مرکز تبصره ۲ ماده ۱۶ برای درمان زنان معتاد متجاهر با اعتباری افزون بر ۹۰۰ میلیون ریال خبر داد و گفت: برگزاری کارگاه‌های پیشگیری اولیه از اعتیاد در دستور کار شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفته است.