کد خبر: ۲۲۶۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۹۰۶

مدیر شبکه سه: «هفت» از مهرماه برمی گردد

درماه‌های اخیر شبکه سه سیما میل بیشتری به سمت برنامه‌سازی داشته است و درهمین زمینه چند برنامه با حضورسلبریتی‌ها و چهره‌های شناخته‌شده در مقام مجری تولید کرده یا در درست تولید دارد.
آقای «ناصرکریمان» مدیرگروه اجتماعی شبکه سه سیما گفت: حتماً برای نیمه دوم سال برنامه «هفت» را خواهیم داشت.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ درماه‌های اخیر شبکه سه سیما میل بیشتری به سمت برنامه‌سازی داشته است و درهمین زمینه چند برنامه با حضورسلبریتی‌ها و چهره‌های شناخته‌شده در مقام مجری تولید کرده یا در درست تولید دارد.

روز گذشته خبر اجرای برنامه‌ای دیگر، با سلبریتی دیگری منتشر شد؛ «تب‌تاب» با اجرای آقای محسن کیایی. آیا تولید این دست برنامه‌ها با حضور چهره‌ها در مقام مجری رویه‌ای حرفه‌ای است؟ نحوه انتخاب آنها چگونه است؟ آیا اسپانسر در حضور سلبریتی‌ها نقشی دارد؟ همه این مسائل به علاوه موضوعات دیگری از جمله تقابل برنامه «کیوسک» و«هفت» و حضور آقای رضارشیدپور با عقبه سیاسی در برنامه‌ای که مدعی بی‌طرفی است، بهانه‌ای شد تا با آقای «ناصرکریمان» مدیرگروه اجتماعی شبکه سه سیما گفت‌وگویی انجام دهیم که در ادامه گزارش می‌خوانید.

آیا حضور محسن کیایی در برنامه«تب‌تاب» صحت دارد؟

بله صحیح است. این برنامه در مرحله پیش‌تولید است و اجرای دکور را پشت سرمی‌گذارد. به امید خدا برای پاییز به روی آنتن می‌رود. این برنامه در حوزه فرهنگی اجتماعی تولید می‌شود.

برنامه عصرانه حالاخورشید که ویژه‌برنامه جهت پاسخ‌گویی است، بهتر نبود با اجرای شخص دیگری باشد که عقبه سیاسی در ذهن مخاطب ایجاد نکند؟

آیتمی را صبح‌ها راه‌اندازی کردیم. قبلاً هم فضای آیتم چراغ زرد وجود داشت. در دوره جدید آیتم فرصت را تولید کردیم. خواستیم مردم که صاحبان اصلی رسانه هستند، بستری جهت تعامل، سؤال و مطالبه داشته باشند. دراین آیتم هفت دقیقه به عزیزان فرصت می‌دهیم که حرف‌هایشان را بگویند؛ این دوستان ممکن است از بین نخبگان یا مسوولان و... باشند. برای اولین موضوع این آیتم در بخش عصر، شبکه سه را سوژه قرار دادیم تا مخاطبان سؤالاتشان را بپرسند. این کار را کردیم تا درآینده اگر به هرسازمان یا نهادی اعلام کردیم که دربرنامه حضور پیدا کنند، گلگی نکنند.

آقای رشیدپور در همان برنامه اول از عقبه سیاسی حسین یکتا پرسید و این که چرا چنین شخصی مستند ساخته است؛ خود ایشان درکمپین تبلیغاتی92 آقای روحانی فعال بودند!

اتفاقاً خود آقای رشیدپور درکنار آقای روحانی دیده شده است! ما به ایشان فرصت و آنتن داده‌ایم و امروز هم درچهارچوب رسانه‌ای تندترین نقدها را به مجموعه دولت نداشته‌اند؟ پس این نشان می‌دهد ابزاری که انتخاب شده است، کارکردش با محتوای برنامه همخوانی داشته اشت.

برنامه خاص دیگری دردست تولید دارید؟

حتماً برای نیمه دوم سال برنامه «هفت» را خواهیم داشت.

«کیوسک» درمقابل هفت نیست؟

نه به هیچ‌وجه این‌طور نیست. کیوسک یک برنامه فرهنگی است که در زمان مشخص خودش پخش می‌شود.  این برنامه حوزه‌های مختلف فرهنگ را بررسی می‌کند و سینما تنها یک بخش از آنهاست. هفت همچنان برنامه تخصصی سینما در رسانه ملی خواهد بود که با تهیه‌کننده جدید به روی آنتن می‌رود.
*روزنامه صبح نو