کد خبر: ۲۲۶۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۵۹

اپلیکیشنی برای پیشنهاد فیلم‌های مورد علاقه شما

به تازگی اپلیکیشن جدیدی معرفی و عرضه شده که فیلم و سریال‌های موردعلاقه کاربران را به صورت کاملا هوشمندانه تشخیص داده و طبق سلایقشان فیلم‌های جدیدی را به آن‌ها پیشنهاد می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ تاکنون اپلیکیشن و برنامه‌های متعدد زیادی برای کاربران موبایل ارائه شده است که با بهره‌گیری از فناوری‌های نوینی همچون هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی قادر است سلیقه کاربران در تماشای فیلم و سریال را شناسایی کند و طبق الگوریتم‌های به دست آمده، فیلم‌های جدیدی را به کاربر پیشنهاد دهد.

طراحان و توسعه‌دهندگان این اپلیکیشن در تشریح و توضیح درباره این اپلیکیشن می‌گویند به‌عنوان مثال اگر کاربری علاقه‌مند به فیلم‌های کمدی و رمانتیک باشد، با یک بار تماشای این ژانر به حافظه هوش مصنوعی اپلیکیشن مربوطه وارد می‌شود و سپس با بررسی الگوریتم‌های قبلی به یک الگوی جدید رسیده و فیلم‌های شبیه به همان ژانر را به وی معرفی می‌کند.

این اپلیکیشن که تینسل (Tinsel) نام دارد، به کاربران این امکان را می‌دهد تا بر اساس علایق و سلایق خود به همه فیلم و سریال‌های موردعلاقه خود دسترسی پیدا کرده و به تماشای آن‌ها بنشینند.
*ایسنا