کد خبر: ۲۲۶۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۷۱

سلطانی‌فر: بدهی سرخابی‌ها ادعاست

وزیر ورزش و جونان از در حال حل بودن مشکل کی‌روش با فدراسیون فوتبال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ مسعود سلطانی فر در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که برای حل مشکل کی‌روش با فدراسیون فوتبال اقدامی انجام شده یا نه، گفت: مشکل کی‌روش با فدراسیون فوتبال در حال حل شدن است.

وی با اشاره به مصوبات امروز دولت در زمینه وزارت ورزش اظهار کرد: امروز تصویب اساسنامه کمیته ملی پارالمپیک و قانون انقطاع آن از کمیته ملی المپیک که قرار بود اساسنامه جدید پیشنهادی آن را تقدیم دولت کنیم و در شش جلسه به صورت تخصصی بررسی شده، در دولت به تصویب رسید و مشکلات قانونی استقلال آن برطرف شد.

وی افزود: در حاشیه جلسه هیات دولت همچنین تفاهم نامه‌ای با وزیر کشور در زمینه توانمندسازی و تقویت مشارکت نهادمند اجتماعی سمن ها امضا کردیم که صدور مجوز فعالیت آنان تسهیل شود و مجوزهایی که قبلا صادر شده بود به تایید وزارت کشور رسید. امیدواریم که با امضاء این تفاهم نامه نزدیک به دوهزار سازمان مردم نهادی که توسط وزارت ورزش ایجاد شده از این به بعد با قدرت بیشتری انجام شود.

سلطانی فر در پاسخ به این پرسش که پیگیری انتشار لیست هایی درباره بدهی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به کجا رسیده است، گفت: ما از سال گذشته با سامان دهی دقیقی که درباره پرسپولیس و استقلال انجام دادیم هم در زمینه تامین منابع مالی اسپانسرینگ و هم سازمان دهی و پرداخت بدهی آنان، در حدود بیش از هشتاد درصد بدهی قطعی آنان پرداخت شد و لیست هایی که متاسفانه مطرح می شود ادعاهایی از سوی افراد حقوقی و حقیقی است که باید این ادعا یا به تایید AFC برسد یا به تایید کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال و هیچ مشکلی هم وجود ندارد. آن مقدار محدود باقی مانده هم هرکدام به تصویب دو نهاد اشاره شده برسد بلافاصله توسط این دو باشگاه پرداخت می شوند.