کد خبر: ۲۲۷۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۸۴

مقصد مدافع ملی پوش ایران کجاست؟

با بن بست در انتقال به باشگاه ترکیه ای حالا ابهامات فراوانی پیرامون مقصد نهایی ستاره خط دفاع ایران در جام جهانی رقم خورده است.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ مرتضی پورعلی گنجی تا آستانه امضای قرارداد سه ساله با ترابزون اسپور پیش رفت اما مذاکرات نهایی این مدافع ایرانی با رئیس و سرمربی باشگاه ترک بنا به دلایلی به بن بست خورد تا حضور سومین ایرانی در جمع "بوردو-ماوی ها"عملا منتفی شود.

در شرایطی که تنها یکی دو هفته از نقل و انتقالات تابستانی در اروپا باقی مانده هنوز مشخص نیست پورعلی گنجی چه تصمیمی برای آینده خود دارد. ستاره خط دفاع ایران که یکی از مهره های کلیدی تیم ملی برای جام ملت های آسیا قلمداد می شود در آخرین پست اینستاگرامی خود مدعی دریافت پیشنهاداتی از اروپای مرکزی شد اما با این وجود حالا خبرهایی به گوش می رسد که آردیویسه هلند مقصد بعدی او خواهد بود.

در شرایطی که با کوچ علیرضا جهانبخش و رضا قوچان نژاد از لیگ هلند این رقابت ها می رفت که بدون بازیکن ایرانی برگزار شود با جدی شدن انتقال یونس دلفی به آیندهوون بار دیگر در صدر اخبار قرار گرفت غافل از این که دو باشگاه نسبتا سرشناس حاضر در این رقابت ها نیم نگاهی به جذب بازیکن ایرانی دارند و گزینه آنها نیز کسی نیست جز مرتضی پورعلی گنجی.

از ویتسه آرنهایم در کنار AZ آلکمار به عنوان باشگاه هایی نام برده می شود که کاملا شرایط پورعلی گنجی را زیر نظر گرفته و در صدد امضای قرارداد با این مدافع ملی پوش ایرانی هستند به خصوص که روابط هر دو باشگاه با مدیربرنامه های این بازیکن هم مطلوب و مناسب است. نکته جالب در خصوص پورعلی گنجی به تحرکاتی برمی گردد که برای لینک کردن این بازیکن به باشگاه ناپولی انجام شد و مورد توجه یکی دو رسانه ایتالیایی نیز قرار گرفت گرچه شانس کوچ او به سری A چندان زیاد نیست.