کد خبر: ۲۲۷۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۴۳

اعتراض هادی حجازی فر به نحوه اکران «کاتیوشا»

هادی حجازی فر در اعتراض به نحوه اکران فیلم سینمایی «کاتیوشا» گفت: حمایت سینمایی‌ها ازیکدیگر بهترین اتفاق را برای اکران فیلم‌ها می‌تواند رقم بزند.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ مراسم اکران خصوصی فیلم سینمایی«کاتیوشا» در پردیس سینمایی باغ کتاب با حضور عوامل فیلم ، جمعی از اهالی رسانه و مخاطبان عام برگزار شد.

قبل از نمایش،عوامل فیلم روی صحنه آمدند و کیک افتتاحیه فیلم به اتفاق عوامل و بازیگران بریده شد.

فرزاد حسنی در بخشی از این مراسم به چگونگی همکاری با علی عطشانی گفت و برای فروش فیلم سینمایی «کاتیوشا» آرزوی فروش و جذب مخاطب گسترده کرد.

علی عطشانی کارگردان در ادامه مراسم با بیان اینکه «کاتیوشا» فیلمی مستقل است،گفت: ما به شیر نفت و ارگانی وصل نبودیم ،به تنهایی این فیلم را ساختیم و در اکران خیلی اذیت شدیم البته نمی دانم چرا این اتفاق می افتد اما امیدوارم فیلم سینمایی پارادایس هم اکران شود.

این کارگردان ادامه داد : «کاتیوشا» اگر خوب است به دلیل وجود بازیگرانی مثل هادی حجازی فر است اگر هم بد شده به دلیل حضور من است.

هادی حجازی فر با اعتراض به اکران بد «کاتیوشا» بیان کرد : امیدوارم فیلم با کمک سینمایی ها بهتر اکران شود البته صحبت های من اشاره ای به مافیا بازی نیست بلکه حمایت سینمایی ها ازیکدیگر بهترین اتفاق را برای اکران فیلم ها می تواند رقم بزند.

در ادامه امیر علی ملک مطیعی پسر زنده یاد ملک مطیعی آمد و ضمن تشکر از عوامل فیلم به خصوص علی عطشانی که پس از سه دهه پدرش را روی پرده سینما آورد، از جای خالی پدرش گفت.

وی افزود : از مردم که پدر من را دوست داشتند و به او محبت کردند تشکر می کنم.
*باشگاه خبرنگاران