کد خبر: ۲۲۸۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۷۱۰

هدیه 100 میلیونی گلزار به هادی روی آنتن زنده

در برنامه پنج شنبه شب مسابقه «برنده باش» که به تازگی از شبکه سه سیما پخش می‌شود «منوچهر هادی» و همسرش «یکتا ناصر» که با مجری این مسابقه یعنی «محمدرضا گلزار» در سریال «عاشقانه» و فیلم سینمایی «آینه بغل» همکاری کرده بودند، حاضر شدند و در نهایت برنده جایزه ۱۰۰ میلیون تومانی این مسابقه شدند.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ حال سوالی که اینجا برای مخاطبان این برنامه پیش می‌آید این است که آیا حضور این زوج که با آثار سینمایی و تولیدات شبکه نمایش خانگی خود به ثروت و شهرت قابل توجهی رسیده‌اند چه ضرورتی برای شرکت در این مسابقه داشته که این زوج هم بتوانند در نهایت با چند سوال ساده و پیش پا افتاده ۱۰۰ میلیون تومان پول ناقابل را کاسب بشوند!

افراد و شرکت کنندگان در این مسابقه از چه کانالی برای حضور در این ضیافت میلیونی دعوت می‌شوند؟ آیا از میان مردم عادی و اهل مطالعه انتخاب شده‌اند؟ آیا از میان دانشجویان مناطق محروم دعوت شده‌اند؟ آیا از دانش آموزان استعداد‌های درخشان دعوت شده‌اند؟ آیا از برگزیدگان مسابقات کتابخوانی تعیین شده‌اند؟ و هزاران آیا دیگر...

پاسخ تمام سوال‌های بالا خیر است چرا که ما توقع زیادی داریم و بازهم فریب خورده‌ایم.

منوچهر هادی و همسرش یکتا ناصر که در دو کار سریالی و سینمایی با حضور گلزار مجری مسابقه برنده باش فروشی بسیار مطلوب را تجربه کرده‌اند در برنامه گلزار حاضر می‌شوند و جایزه ۱۰۰ میلیونی را از آن خود می‌کنند.

در پایان باید گفت: هزاران نفر می‌توانند جای این زوج ثروتمند باشند که با پاسخ به سوالات برنده میلیون‌ها تومان شوند و به زخمی از زندگی خود بزنند. باید به آقای گلزار گفت: نه تنها برنامه شما عاملی برای بالا رفتن سطح مطالعه نیست بلکه بیشتر به یک دورهمی و گعده رفاقتی شبیه است.
*روزنامه جوان