کد خبر: ۲۲۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۳۸۵

لاریجانی: هرگز شکایتی نسبت به فاطمه هاشمی نداشته و ندارم؛ اظهارات ایشان ناشی از عصبانیت نسبت به سخنان در مورد اخوی شان بود/وکیل هاشمی: نفگتیم لاریجانی شکایت کرده؛ دلیل نامه او را نمی دانیم

رییس مجلس طی نامه‌ای به رییس دادگستری در واکنش به مصاحبه فاطمه هاشمی مبنی براینکه لاریجانی از وی شکایت کرده است گفت: بنده هرگز شکایتی نسبت به فاطمه هاشمی نداشته وندارم .
رییس مجلس طی نامه‌ای به رییس دادگستری در واکنش به مصاحبه فاطمه هاشمی مبنی براینکه لاریجانی از وی شکایت کرده است گفت: بنده هرگز شکایتی نسبت به فاطمه هاشمی نداشته وندارم .

به گزارش تیک، متن نامه علی لاریجانی به شرح ذیل است:

جناب آقای آوایی

رئیس محترم دادگستری کل استان تهران

با سلام

براساس آنچه در رسانه‌ها منعکس گردیده سرکارخانم فاطمه هاشمی امروز 18/10 /92 در دادگاهی حاضر شدند و در مصاحبه‌ای اعلام نمودند به دلیل مطالبی که علیه اینجانب مطرح کردند به دادگاه فرا خوانده‌ شده‌اند؛ بنده هرگز شکایتی نسبت به ایشان نداشته وندارم .

مطلبی اگر نسبت به این جانب مطرح کرده‌اند احتمالا به دلیل عصبانیت نسبت به مطالبی بوده که در مجلس نسبت به اخوی ایشان مطرح شد و بنده هم تذکر به گوینده دادم که احتمالاً نشنیدند به هر تقدیر وجهی برای رسیدگی به این امر نمی‌بینم، بنده نسبت به کسانیکه سال گذشته با کفش و مهر به حقیر حمله کردند شکایتی نکردم این خواهر محترمه که فقط حرفی زدند و بنده نسبت به سخنان ایشان گله‌ای ندارم علی ایحال به هر نحوی که مصلحت می‌دانید این پرونده را مختومه نمائید.

واکنش وکیل فاطمه هاشمی

یکی از وکلای فاطمه هاشمی در واکنش به نامه علی لاریجانی به رئیس کل دادگستری تهران گفت: موکل من هیچ جا اعلام نکرده که دادگاه امروز با شکایت رئیس مجلس تشکیل شده است.

وحید ابوالمعالی در گفتگو با مهر اظهار داشت: هنوز نامه رئیس مجلس را مشاهده نکرده ام اما خانم فاطمه هاشمی هیچ کجا اعلام نکرده که علی لاریجانی از وی شکایت کرده است و دلیل این نامه را نمی دانم.

وی ادامه داد: موکلم با شکایت مدعی العموم به دادسرا و دادگاه فرا خوانده شد و هیچگاه در تیم وکلا بحثی از شکایت رئیس مجلس در این پرونده مطرح نشد.

وکلی فاطمه هاشمی خاطر نشان کرد: رسیدگی به این اتهام نیاز به شاکی خصوصی دارد و ما امروز در جلسه دادگاه خواستار رسیدگی به این پرونده شدیم.