کد خبر: ۲۲۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۱۹۲

کریمی : در پرسپولیس زورگیری نکرده ام

این حق طبیعی پرسپولیس است که این شکایت را انجام دهد اما باید تبعات بعد از آن را هم قبول کنند.

علی کریمی بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس در مورد بحث‌های پیش آمده میان او و این باشگاه همچنین بحث شکایت باشگاه پرسپولیس از این بازیکن خاطرنشان کرد: قضاوت در این زمینه را به عهده طرفداران پرسپولیس می‌گذارم. طبیعتاً این مسائل در شرایطی که این همه بدهی برای پرسپولیس به‌وجود آمده و عده‌ای هنوز از سال گذشته طلب دارند مطرح می‌شود.

کریمی افزود: این حق باشگاه است که اگر طلبی از کسی دارد آن را بگیرد اما من امیدوارم مسئولان این باشگاه آنقدر شجاعت داشته باشند که در نهایت بگویند چه اتفاقی افتاده است. یک روز می‌گویند شکایت کردیم و روز بعد می‌گویند شکایت نکرده‌ایم.

وی ادامه داد: به هر حال مشخص است که وقتی موضوعی در کمیته انضباطی مطرح می‌شود یعنی شکایت شده است و من هم دوشنبه همین هفته برای پیگیری این موضوع به کمیته انضباطی می‌روم.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: به هر حال این حق طبیعی پرسپولیس است که این شکایت را انجام دهد اما باید تبعات بعد از آن را هم قبول کنند. من از باشگاه پرسپولیس چک دارم اما به احترام هواداران این تیم حتی سمت این چک هم نرفتم اما بی‌تردید در جلسه دوشنبه کمیته انضباطی همین چک‌ها سند من خواهد بود.

کریمی تصریح کرد: به هر حال در جلسه کمیته انضباطی این چک باشگاه پرسپولیس را ارائه خواهم کرد تا مشخص شود چک سرپرست پرسپولیس پیش من چه کار می‌کند. به قول برخی دوستان این چک را که از سرپرست و باشگاه پرسپولیس زورگیری نکرده‌ام.

وی ادامه داد: اگر می‌خواستم زورگیری کنم مبلغ بالاتری از آنها می‌گرفتم اما مبلغ این چک در مقابل هزینه‌هایی که اکنون در این باشگاه انجام می‌شود بسیار ناچیز است.