کد خبر: ۲۳۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۰۳۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

صحبت های محمود ارضی در مورد محمود کریمی: دشمن می داند کدام نوکر امام حسین را بزند، حالا بنشینید پای منبر من تحلیل کنید!

مشرق: منصور ارضی شب گذشته در مراسم دعای کمیل حرم حضرت عبدالعظیم درمورد اتفاقات مرتبط با محمود کریمی، گفت: ما همیشه دشمن را احمق فرض کردیم، الان دشمنان بهتر از ما می دانند که کدام هیئت و یا کدام نوکر موثرتر است و اگر بتوانند می روند اذیت می کنند آن نوکر امام حسین را که او را بهم بریزند.

وی در ادامه گفت: حالا این نوکر امام حسین باید بیاید و ثابت کند که به خدا می خواستند اذیت کنند، ببینید رادیو اسرائیل چه می گوید در مورد نوکر امام حسین؟ همین کسانی که پای منبر من نشسته اند و سینه زدند، می نشینند و تحلیل می کنند که باید این کار را می کرد! نباید این کار را میکرد، تمام اجر محرم صفر خود را دادی رفت با این حرف هایی که پشت سر طرف گفتی.

حاج منصور ارضی با بیان اینکه دشمن می داند که ضربه ای که خورده است از این هیئت هاست، اظهار داشت: دشمن کار می کند و عناصر تاثیرگذار را پیدا می کند،  تا آنها را ترور شخصیت کند، دشمن می داند که ضربه ای که خورده است از این هیئت هاست، این سینه زنی ها روشنگری است، این است که از چای ریز هیئت تا مداح هیئت همه را می زند، برخی هم بی توجه اند.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
فرید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
8
135
حاج آقا نوکر امام حسین نباید باب هفت تیر کشی را در کشور اسلامی باز کند حتی اگر مورد اذیت قرارگیرد
ناشناس
|
UKRAINE
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
7
131
اين اقايون مداح مشكل توهم دارند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
0
9
آقای منصور خان تکیه بر جای بزرگان نتواند زد به گزاف این مردم احتیاج به نصیحت امثال شما و دوستانتان را ندارند قیم هم لازم ندارند (حاسبو قبل عن تحاسبوا)