کد خبر: ۲۳۰۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۷۷

هشت یار اوشن بیستمین فیلم پرفروش سال ۲۰۱۸

فیلم سینمایی "هشت یار اوشن" به کارگردانی "گری راس" ۸ ژوئن ۲۰۱۸ اکران بین المللی خود در سینما‌های جهان را آغاز کرده پس از گذشت دو ماه به فروشی معادل ۴۰۰ میلیون دلار در گیشه جهانی دست یافته است.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ گری راس کارگردان این فیلم بازیگر، نویسنده و کارگردان و تهیه‌کننده معروف هالیوود است که پیش از این اثر مطرح و پرفروش "عطش مبارزه" را کارگردانی کرده که موفقیت های بسیاری را به ثبت رسانده است.

سارا پاولسون، داکوتا فاینینگ، ساندرا بولاک، کیت بلانشت، آنا هتوی، هلنا بوهم کارتر، ریحانا و میندی کالینگ در کنار "مت دیمون" در این کمدی جنایی به ایفای نقش خواهند پرداخت.

"استیون سودربرگ" کارگردان مطرح هالیوود در کنار "جرج کلونی" بازیگر سینما تهیه کنندگی این اثر را بر عهده دارند. کلونی دوبار تجربه بازی در فیلم های "یازده یار اوشن" و "سیزده یار اوشن" را داشته است.

با توجه به بازی جرج کلونی در فیلم "یازده یار اوشن" پیش بینی می‌شود داستان این فیلم که توسط "گری راس" نوشته شده ادامه ای بر همان فیلم باشد.

هشت بازیگر زن این فیلم در کنار یکدیگر تاکنون 26 بار نامزد دریافت گلدن گلاب شده و 5 بار آن را کسب کرده‌اند. همچنین این بازیگران 12 بار نامزد اسکار بوده و 4 مجسمه زرین را به خانه برده‌اند.
*میزان