کد خبر: ۲۳۰۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۱۳

بازی Halo ۵: Guardians به کامپیوتر‌ها می‌آید!

شایعات احتمال انتشار بازی Halo 5: Guardians برای سیستم های PC/LapTop، از ماه های اخیر آغاز شد. اینک تغییر تصویر جلو بازی از سوی Microsoft، احتمال عرضه آن را برای سیستم های PC قوی می کند.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ بازی هیلو (Halo) از آن دسته عناوینی است که به طور اختصاصی برای کنسول های بازی ساخته شد. استودیو مایکروسافت مسئول توسعه این بازی، از سال 2001 تا کنون بوده است. این بازی برای کنسول های بازی Xbox طراحی شد که به نبرد انسان ها در در خارج از محدوده زمین و در قرن ۲۶ می پردازد. آخرین عنوان منتشر شده از این بازی، Halo 5: Guardians نام دارد. که برای کنسول های Xbox One منتشر شد.

شایعات احتمال انتشار این بازی برای سیستم های PC/LapTop، از ماه های اخیر آغاز شد. اینک تغییر تصویر جلو بازی از سوی Microsoft، احتمال عرضه آن را برای سیستم های PC قوی می کند. تصویر روی جلد بازی Halo 5: Guardians که در وب سایت Amazon به فروش می رسد نیز با تغییراتی همراه بوده است.

در کنار تصویر تیتر این بازی جمله XBOX One Console Exclusive درج شده است؛ این جمله به معنی ارائه بازی برای کنسول های مایکروسافت و ویندوز 10 است. Only On Xbox One جمله ای است که در بسته بندی پیشین این بازی درج شده و به معنی بازی اختصاصی برای این کنسول است. افزون بر آن، آخرین اطلاعات از برنامه های گیمینگ انویدیا نیز حاکی از آن هستند که نام این بازی در این بخش ها نیز قرار گرفته است. پس دیگر باید منتظر اعلام رسمی کمپانی مایکروسافت برای ارائه Halo 5: Guardians در سیستم PC باشیم.