کد خبر: ۲۳۰۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۹۰

علی علیپور به مدار گلزنی برمی‌گردد

مهاجم پرسپولیس بعد از اینکه مقابل نفت آبادان تک گل تیمش را به ثمر رساند، اکنون مقابل هم‌استانی‌های خود به دنبال تداوم این اتفاق است.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ علی علیپور که با دو گل زده در فصل جدید نیز به دنبال تکرار موفقیت لیگ هفدهم است تا بتواند جشن آقای گلی را بر پا کند، در هفته ششم باید برابر هم‌استانی‌های خود قرار گیرد.

علیپور که در زمان جشن صعود نساجی مازندران با حضور در استادیوم اکباتان، شاهد دیدار این تیم برابر راه آهن بود تا تمایل قلبی خود را به هم‌استانی‌هایش نشان دهد، اینبار در قالب رقیب برابر آنها حاضر خواهد شد. علیپور در این فصل دو گل به ثمر رسانده و اکنون جنگ بزرگی برای نمایش شایستگی‌هایش برای مهاجم صاحبنام نساجی مازندران پیش رو دارد. جدال محمد عباسزاده و علی علیپور از صحنه‌های جذاب بازی امشب محسوب خواهد شد و باید دید در نهایت کدامیک موفق خواهند شد تیم‌شان را به هدف برسانند.

علیپور اما در این بازی بدشانسی بزرگی نیز خواهد داشت و آن غیبت بشار رسن به عنوان خلاق‌‎ترین و پاسورترین هافبک این تیم است، بازیکنی که حضورش می‌توانست شانس بیشتری برای گلزنی او به وجود بیاورد و باید دید دیگر بازیکنان سرخپوش این شانس را نصیب مهاجم گلزن تیم خود خواهند کرد یا خیر.