کد خبر: ۲۳۰۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۰۰

احتمال شناور شدن ساعت کار ادارات در مهرماه

قائم مقام معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از شناور شدن ساعت کاری ادارات در صورت موافقت دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ افندی زاده، صبح امروز (چهارشنبه) در جلسه ستاد استقبال از "مهر" سال ۹۷ با اشاره به آخرین اقدامات صورت گرفته ، گفت‌: در این طرح به دولت پیشنهاد دادیم که به منظور مدیریت ترافیک، برنامه شناور کردن ساعت کاری ادارات را در دستور کار قرار دهد.

وی با اشاره به این که در این طرح به دولت پیشنهاد داده‌ایم که ساعت کاری ادارات از ۷ تا ۸:۳۰ صبح شناور شود، خاطر نشان کرد: کارمندان می‌توانند در پایان روز با ‌اضافه کاری ساعت صبح خود را جبران کنند.

قائم مقام معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان این که پیشنهاد ما این است که در دو هفته‌ اول مهر ماه این طرح اجرا شود، بیان‌ کرد: منتظر تصویب و موافقت دولت هستیم که در صورت موافقت شاهد کاهش بار ترافیکی مهر ماه خواهیم بود.

وی ادامه‌ داد: همچنین شورای ترافیک پایتخت در جلسه اخیر مصوب کرد که تردد کامیونت‌های حمل بار و کالا از اول مهر ماه تا ۱۱ مهر از ساعت شش تا ۹ صبح در محدوده سطح شهر ممنوع است.

قائم مقام معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به این که سال گذشته ممنوعیت تردد کامیون‌های حمل بار و کالا تنها در محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد ممنوع بود و این مهم به کل سطح شهر تعمیم داده شده است، خاطر نشان کرد: با این تصمیم بخش زیادی از ترافیک سطح شهر کاهش می‌یابد.
*ایسنا