کد خبر: ۲۳۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۶۷

پرسپولیس با شکست مقابل فولاد به استقبال شهرآورد رفت

تیم فوتبال پرسپولیس تهران با شکست مقابل فولاد خوزستان به استقبال شهرآورد پایتخت رفت.

به گزارش ایرنا، حساس ترین دیدار هفته بیست و دوم لیگ برتر باشگاه های کشور(جام خلیج فارس) ازساعت 14:30 امروز (شنبه) با قضاوت یدالله جهانبازی در ورزشگاه غدیر اهواز بین تیم های فولادخوزستان و پرسپولیس تهران آغاز شد.

قرارداشتن دو تیم مدعی در رتبه های دوم و سوم جدول رده بندی برحساسیت های این دیدار افزوده بود.

این دیدار زیبا و پرسرعت با حملات فولادخوزستان آغاز شد، اما برخلاف جریان بازی این سیدمهدی سیدصالحی بود که در دقیقه 24 گل نخست بازی را برای پرسپولیس به ارمغان آورد.

فولادی ها که از ابتدای بازی با انگیزه بالا وارد میدان شده بودند در دقیقه 34 به گل تساوی رسیدند.

در این دقیقه اشتباه محسن بنگر توپ را به آرش افشین رساند و این بازیکن در یک رفت و برگشت، اسماعیل شریفات را صاحب توپ کرد تا این بازیکن برای میزبان گلزنی کرده و نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

در آغاز نیمه دوم بازهم فولادی ها توپ و میدان را در اختیار داشتند اما در بیست دقیقه پایانی پرسپولیس ها عملکرد بهتری داشتند و 2 فرصت خوب برای گلزنی کسب کردند که شوت سرکش محمد نوری به دیرک دروازه اصابت کردو لحظاتی بعد امید عالیشاه در مصافی تک به تک با دروازه بان فولاد موفق به گلزنی نشد.

دردقیقه 87 بهترین فرصت برای گلزنی فولاد به دست آمد که ضربه آرش افشین را حسین ماهینی از روی خط دروازه بیرون کشید اما یک دقیقه بعد آرش افشین فرصت دیگری را به دست آوردواین بار دروازه نیلسون را گشودتا3امتیازبه حساب میزبان واریز شود.

فولاد خوزستان با این پیروزی 42 امتیازی شد و موقتا به صدرجدول رده بندی صعود کرد و پرسپولیس با 40 امتیاز به رتبه سوم سقوط کرد.

شهرآوردتهران بین استقلال و پرسپولیس روز 27 دی ماه برگزار می شود.