کد خبر: ۲۳۱۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۶۶

گوشی هوشمند گیمینگ نوکیا در راه است

گوشی‌های هوشمند گیمینگ یا مخصوص بازی، این روزها بازار داغی دارند و رقابت بین برندهای مطرح برای تولید آنها بسیار زیاد است. کمپانی فنلاندی نوکیا هم نخواسته این بازار را از دست بدهد و به نظر می‌رسد در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند گیمینگ است.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ طراحی و تولید گوشی‌های هوشمند، این روزها بسیار شبیه به هم شده و برای اینکه یک برند بتواند سهم فروش بیشتری را در این بازار پررقابت بدست آورد، نیازمند ارائه طرح و قابلیتی متفاوت است تا کاربر را مجاب به خرید محصول خود کند. گوشی‌های هوشمند گیمینگ، از آن دسته گجت‌های دوست‌داشتنی و پرطرفدار برای گیمرها هستند که با سخت افزار قدرتمندی که دارند، می‌توانند این دسته از کاربران را جذب خود کنند.

هواوی، شیائومی، ایسوس، ریزر و ZTE از کمپانی‌هایی هستند که تاکنون توانسته‌اند گوشی‌های هوشمند مخصوص بازی را تولید و به بازار ارائه دهند؛ به عبارتی می‌توان گفت این شرکت ها تاکنون توانسته‌اند گوشی‌های هوشمند بابِ دل گیمرها تولید کنند. اخیرا، شرکت فنلاندی نوکیا هم برای حضور در این حوزه، اعلام آمادگی کرده است.

شعبه هندی شرکت نوکیا، با انتشار یک تیزر تبلیغاتی در تمامی رسانه‌های اجتماعی مربوط به این شرکت، از برنامه‌های خود در خصوص معرفی یک گوشی هوشمند مخصوص بازی خبر داد. بر اساس خبرهای منتشر شده، این احتمال وجود دارد که نوکیا، رویکردی مانند همتای کره‌ای خود، سامسونگ پیش گرفته و یک گوشی هوشمند رده بالا، با امکان اجرای بازی‌های سنگین، همچون گلکسی نوت 9، با امتیاز انحصاری بازی فورتنایت ارائه کند. در اوایل ماه جاری، چند تصویر از دو گوشی هوشمند نوکیا 9 ( یا همان Nokia 8.1) و نوکیا ایکس 7 ( یا همان Nokia 7.1 Plus) را مشاهده کردیم. باید منتظر بمانیم و ببینیم این شرکت قصد دارد کدام یک از این دو گوشی هوشمند را برای گیمرها روانه بازار کند و آیا این احتمال وجود دارد که محصول دیگری در چنته داشته باشد؟