کد خبر: ۲۳۱۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۹۲

زلاتان: در سوئد با فوتبال خداحافظی می‌کنم

زلاتان ابراهیموویچ ابرستاره‌ی سوئدی دنیای فوتبال شایعات مطرح شده مبنی بر اینکه قصد دارد در باشگاه لس‌آنجلس گلکسی به فوتبالش خاتمه دهد را تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ زلاتان که بعد از سالها درخشش در فوتبال اروپا، قاره‌ی سبز را به مقصد آمریکای شمالی ترک کرد تا در لیگ MLS بازی کند این روزها با پیراهن باشگاه لس‌آنجلس گلکسی به میدان می‌رود. در هفته‌های اخیر شایعات زیادی مطرح شده بود مبنی بر اینکه ابراهیموویچ قصد دارد در همین باشگاه آمریکایی به فوتبال خود خاتمه داده و با دنیای فوتبال خداحافظی کند. اما زلاتان حالا با تکذیب این شایعات گفت که می‌خواهد در وطنش سوئد با فوتبال خداحافظی کند.

زلاتان 36ساله که این روزها به عنوان مهاجم برای لس‌آنجلس گلکسی گلزنی می‌کند در گفتگویی اختصاصی با یک روزنامه‌نگار سوئدی مستقل به نام الکس شولمن درباره‌ی احتمال بازگشتش به سوئد گفت:" من برای انتقال همه‌ی درها را نبسته‌ام. یک جام در سوئد هست که دلم می‌خواهد فتحش کنم".

ابراهیموویچ فوتبال را از باشگاه شهر مالموی سوئد شروع کرد و سپس به ستاره‌ای بزرگ تبدیل شد و در لیگهای ایتالیا، اسپانیا، فرانسه و انگلیس درخشید. زلاتان که 116 بازی ملی در کارنامه دارد و در سال 2016 از بازیهای ملی کناره‌گیری کرده در گفتگو با این خبرنگار سوئدی می‌گوید اگر به سوئد بازگردد تنها باشگاهی که ممکن است به آن ملحق شود مالمو خواهد بود.

زلاتان گفت:" فقط مالمو. فقط می‌خواهم با مالمو قهرمان سوئد شوم. من یک پیشنهاد هم دارم. آنها می‌خواهند به مالمو برگردم و فوتبالم را آنجا تمام کنم". این درحالی است که زلاتان در ماه مارس امسال زمانی که به لس‌آنجلس گلکسی پیوست با این تیم قراردادی دوساله امضا کرد.