کد خبر: ۲۳۱۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۹۴۴

علم‌الهدی: ایران تنها کشوریست که زیر سایه حجت خدا مدیریت شده / ما تنها ملتی هستیم که خودش برای خود تصمیم می‌گیرد؛ حتی در کشور مقتدری مثل آمریکا هم این گونه نیست

امام جمعه مشهد گفت: تنها ملتی که خودش برای خود تصمیم می‌گیرد و هیچ قدرتی غیر از خودشان در سرنوشت آن دخالت ندارد ملتی است که چهل سال در بستر مدیریت دینی و اسلامی و زیر سایه عنصری که حجت خداست مدیریت شده است.

امام جمعه مشهد گفت: تنها ملتی که خودش برای خود تصمیم می‌گیرد و هیچ قدرتی غیر از خودشان در سرنوشت آن دخالت ندارد ملتی است که چهل سال در بستر مدیریت دینی و اسلامی و زیر سایه عنصری که حجت خداست مدیریت شده است.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ حجت الاسلام سید احمد علم‌الهدی در مراسم نواختن زنگ نماز که در آموزشگاه شهید هاشمی‌نژاد ۴ مشهد برگزار شد، اظهار کرد: شما دانش‌آموزان در آینده‌ای نزدیک یک مسئول متعهد و بار به دوش این نظام خواهید بود که پاسخگوی ارزشمندترین خون شهدایی هستید که در طی هشت سال دفاع مقدس و بعد در تداوم انقلاب و تا دیروز در عرصه شهر اهواز به خاک و خون کشیده شدند.

وی ادامه داد: چهل سال از انقلاب می‌گذرد. این نهال بدست پدران و نیاکان شما دانش‌آموزان کاشته شد. در کنار این نهال مقدس از گذشته تا دیروز که عزیزان ما در اهواز به خاک و خون کشیده شدند؛ خون در کنار این نهال تناور جریان داشته و کشور ما به صورت یک جامعه ارزشمند و ارزشی ساز در جامعه بشری درآمده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی یادآور شد: از روزی که دین سرنوشت مردم را در این کشور بدست گرفت نتیجه‌اش استقلال، آزادی و اقتدار عظیم در عرصه دنیا بوده است. روزی بود که در جغرافیای کره زمین اسم ایران را می‌بردند کسی آن را نمی‌شناخت اما امروز ایران به عنوان نقطه مقتدرانه‌، آزاد، مستقل که سرنوشتش به دست خودش هست شناخته می‌شود. هیچ ملتی در دنیا خودشان برای خودشان تصمیم نمی‌گیرند. حتی کشور مقتدری مثل آمریکا هم اینگونه است و لابی صهیونیست برای آنها تصمیم می‌گیرد. تنها ملتی که خودش برای خود تصمیم می‌گیرد و هیچ قدرتی غیر از خودشان در سرنوشت آن دخالت ندارد ملتی است که چهل سال در بستر مدیریت دینی و اسلامی و زیر سایه عنصری که حجت خداست مدیریت شده است.

علم‌الهدی با بیان این که آینده سعادت شما دانش‌آموزان در گرو توسعه دین شما و قدرت ایمانی و مسلمانی تمام افراد ملت است، خاطرنشان کرد: لذا در مقام ارزش‌گذاری در جریان زندگیتان روی دین بیشتر ارزش‌گذاری کنید. اگر امروز با احساسات و اندیشه دینی بار آمدید، آینده سعادت‌مندانه‌ای خواهید داشت. اگر دین در زندگی شما پشت سر مسائل دیگر قرار گرفت روی سعادت را نه در این دنیا و نه آن دنیا خواهید دید.

وی ادامه داد: ستون دین نماز است. اگر شما دانش‌آموزان از الان به نماز اهمیت دهید دینداری شما تامین شده است. در هر اذان خدا انسان را صدا می‌زند‌ اگر نماز در اولویت زندگی ما نباشد نمی‌توانیم ارتباط قوی با خدا برقرار کنیم.

امام جمعه مشهد بیان کرد: وجود ۲۰ هزار حافظ قرآن در جمعیت دانش‌آموزی استان افتخار بزرگی برای سرزمین امام هشتم است اما امیدواریم این موفقیت در سال آینده بیشتر شود و این تعداد به ۵۰ هزار نفر برسد.
*ایسنا