کد خبر: ۲۳۱۹۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۶۸

معاون سیما: ۸۰ درصد مردم از ما راضی هستند

معاون سیما معتقد است که برخی افراد به اینکه تلویزیون ۸۰ درصد مردم مخاطب دارد شک دارند ولی آمارهای حاکی از آن است که مردم نیازهای خود را با برنامه‌های تلویزیونی رفع می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ مرتضی میرباقری در آیین نکوداشت آغاز سال تحصیلی ۹۸-۱۳۹۷ دانشگاه صدا و سیما، گفت: «در حال حاضر ۱۷ شبکه ملی در تلویزیون ایران فعال هستند. آنچه مهم است، وحدت شبکه‌ها در عین کثرت شبکه‌ها است. رسیدن به جبهه‌ای رسانه برای مقابله با رسانه‌های خارجی که از ماهواره‌ها و شبکه‌های اینترنتی پخش می‌شوند، نیازمند وحدت محتوای شبکه‌ها در عین کثرت شبکه‌های صداوسیما است.»

میرباقری افزود: «بیش از ۸۰ درصد مردم مخاطب تلویزیون ایران هستند. برخی افراد به این آمار شک دارند اما وقتی دقیق‌تر مطالعه کردند دریافتند که هر فرد ایرانی به فراخور و نیاز خود برخی از برنامه‌های تلویزیون اعم از فیلم و سریال، ورزشی، اجتماعی، علمی، مذهبی، سیاسی و غیره را تماشا و پیگیری می‌کند.»

او همچنین در بخشی از صحبت‌هایش عمده نیاز معاونت سیما را نیروی انسانی کارآمد دانست؛ نیرویی که در برنامه‌‌ریزی و سیاست‌ گذاری ایده پرداز و فهیم باشد.
*خبرآنلاین