کد خبر: ۲۳۱۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۷۷

آیا امسال هم «ابراهیم داروغه زاده» دبیر جشنواره فیلم فجر می‌شود؟

تنها 130 روز به برگزاری جشنواره فیلم فجر باقی مانده است اما این رویداد هنری همچنان دبیر این دوره خود را نمی‌شناسد و باید منتظر ماند و دید آیا محمد مهدی حیدریان رئیس سازمان سینمایی از بین علیرضا رضا داد، رضا میرکریمی و ابراهیم داروغه‌زاده یک نفر را انتخاب می‌کند یا فردی دیگر سکان هدایت سی و ششمین جشنواره فجر را برعهده می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ نزدیک به یک سال ویک ماه پیش بود که ابراهیم داروغه‌زاده به عنوان دبیر سی وپنجمین جشنواره فجر از سوی محمد مهدی حیدریان انتخاب شد، حال گمان می‌رود با نزدیک شدن به این رویداد هنری بار دیگر معاون ارزشیابی سینمای کشور به عنوان دبیر این رویداد هنری انتخاب شود.

8 شهریور سال گذشته ابراهیم داروغه زاده به عنوان دبیر جشنواره فیلم فجر انتخاب شد حال پس از رایزنی‌های فراوان بار دیگر اسامی چون علیرضا رضاداد، رضا میرکریمی و ابراهیم داروغه زاده برای تصدی این پست به گوش می‌رسد.

حال اخباری از انتخاب دوباره ابراهیم داروغه‌زاده برای دبیری سی و ششمین جشنواره فیلم فجر حکایت می‌کند که باید منتظر تصمیم محمد مهدی حیدریان ماند و دید آیا از بین این سه نفر داروغه‌زاده را انتخاب می‌کند یا سراغ فردی دیگر می‌رود.