کد خبر: ۲۳۱۹۷۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۰۸

آخرین خبر از آسیب‌دیدگی شدید «بهرام عظیمی»

بهرام عظیمی کارگردان سینما که طی حادثه ای استخوان پای او دچار خردشدگی شده است این روزها در بیمارستان به سر می برد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ بهرام عظیمی کارگردان عرصه انیمیشن که چند روز پیش دچار شکستگی در ناحیه ران شده است درباره وضعیت جسمانی خود گفت: حدود ۱۰ روز پیش طی حادثه ای قسمت بالای استخوانم رانم دچار خردشدگی شد که به یک بیمارستان خصوصی مراجعه کردم و تحت عمل جراحی قرار گرفتم طی این عمل پلاتین و یک سری لوازم به استخوان من اضافه کردند اما بعد از چند روز پزشکان متوجه شدند که استخوان من در حال سیاه شدن است از همین رو قرار است ظهر امروز ۲ مهرماه یک عمل دیگر انجام شود و یک استخوان مصنوعی روی پای من بگذارند.

وی افزود: عمل اول باید انجام و آن مراحل طی می شد چراکه سن من بالای ۵۰ سال است و باید پزشکان مطمئن می شدند که چنین عملی جواب می دهد یا نه. برای مثال اگر بالای ۶۰ سال داشتم آن عمل اول صورت نمی گرفت و اگر سنم پایین تر از سن فعلی ام بود حتما عمل ابتدایی جواب می داد، با این وجود پزشکان خوب من تمام تلاش خود را در عمل اول به کار بستند.


عظیمی بیان کرد: در حال حاضر دکتر جعفری زاده که رییس بیمارستان پاسارگاد و فوق تخصص جراحی ارتوپد نیز است، درمان مرا انجام می دهد و از این بابت از او تشکر می کنم.

این کارگردان در پایان با بیان اینکه عمل جراحی ابتدایی و در یک بیمارستان خصوصی انجام شد و جراحی دومش در یک بیمارستان دولتی صورت می گیرد، اظهار کرد: از حدود ۱۰ روز پیش من توان حرکت نداشته ام و خوابیده ام ضمن اینکه پزشکم گفته است بعد از جراحی هم باید حدود ۲ ماه بستری باشم و استراحت کنم.
*مهر