کد خبر: ۲۳۲۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۱۳

درآمد نمایش فوتبال در سینما‌ها چه شد؟

دبیر کمیته انضباطی کارگروه اکران با اشاره به اینکه درآمد حاصل از فروش بلیت نمایش فوتبال جام جهانی در سینما‌ها باید به حساب خانه سینما واریز می‌شد، تاکید کرد مساله را پیگیری می‌کند.
دبیر کمیته انضباطی کارگروه اکران با اشاره به اینکه درآمد حاصل از فروش بلیت نمایش فوتبال جام جهانی در سینما‌ها باید به حساب خانه سینما واریز می‌شد، تاکید کرد مساله را پیگیری می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ سیدضیا هاشمی دبیر کمیته انضباطی کارگروه اکران در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به اینکه وضعیت پرداخت سهم فروش بلیت نمایش مسابقات جام جهانی فوتبال روسیه در سینماها به صاحبان فیلم ها چه شد، گفت: پس از برگزاری جلسه بررسی چگونگی پرداخت سهم صاحبان فیلم ها از نمایش مسابقات فوتبال جام جهانی در سینماها که روز ۳۱ تیر ماه در شورای عالی اکران برگزار شد، جزییات مورد نظر از جمله ارقام فروش بلیت ها و سینماهایی که در این طرح شرکت کردند مشخص و به خانه سینما اعلام شد.

وی با اشاره به اینکه نزدیک به ۴۰ سینما به نمایش فوتبال های جام جهانی روسیه اختصاص داده شده بود، بیان کرد: در مجموع سه روز طلایی برای نمایش بازی های تیم ملی ایران در این سینماها در نظر گرفته شده بود، البته در کنار آن تعدادی بازی دیگر بود که رقم چندانی بلیت فروشی نداشتند.

دبیر کمیته انضباطی کارگروه اکران توضیح داد: برای سرعت بخشیدن به پرداخت های مورد نظر، یک حساب به نام خانه سینما در نظر گرفته شد تا سینماداران مبالغ مربوطه را به این شماره واریز کنند و در نهایت خانه سینما با صاحبان فیلم ها صحبت کند که یا مبالغ مورد نظر به آنها پرداخت و یا صرف امور خیریه شود.

وی تاکید کرد: اینکه چند سینما تا امروز مبالغ مورد نظر را پرداخت کرده اند، نمی دانم زیرا این بخش کار برعهده خانه سینما است.

هاشمی در پایان گفت: امروز دوشنبه ۲ مهرماه در صورت جلسه شورای عالی اکران قید خواهیم کرد تا ظرف ۴۸ ساعت سینماداران فیش واریزی خود را به کمیته انضباطی کارگروه اکران ارایه دهند.
*مهر