کد خبر: ۲۳۲۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۲۰

سحر قریشی بازیگر «رقص روی شیشه» شد

سحر قریشی جدیدترین بازیگری است که به مجموعه «رقص روی شیشه» به کارگردانی مهدی گلستانه» و تهیه‌کنندگی پیمان جعفری پیوسته است.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ پس از حضور چهره‌های مطرح سینما در این مجموعه شبکه نمایش خانگی، سحر قریشی جدیدترین بازیگری است که برای ایفای نقش در این مجموعه انتخاب شده و به‌زودی مقابل دوربین خواهد رفت.

قریشی پیش از این با مجموعه «آسپرین» به کارگردانی فرهاد نجفی و در ماه‌های اخیر هم با مجموعه «سیزده شمالی» حضور در شبکه نمایش خانگی را تجربه کرده است و «رقص روی شیشه» سومین تجربه حضور این بازیگر در یک سریال نمایش خانگی است.

فیلمبرداری مجموعه ٢٦ قسمتی «رقص روی شیشه» که براساس طرحی از ابوالفضل کاهانی و به قلم طلا معتضدی نوشته شده، از هفته گذشته در تهران آغاز شده و برخی از بازیگران مقابل دوربین رفته‌اند و هنوز انتخاب نهایی چند چهره دیگر نیز باقی مانده که به‌زودی قطعی خواهد شد.

عوامل این مجموعه عبارتند از تهیه‌کننده: پیمان جعفری، کارگردان: مهدی گلستانه، مجری طرح: مانترا فیلم تابا، سرمایه‌گذاران: مهرداد امیر رضوانی - مهدی گلستانه، مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، تدوین: سپیده عبدالوهاب، مدیر صدابرداری: محمدکیان ارثی، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، طراح صحنه و لباس: آنیتا جواهرچی، مدیر تولید: فروغ شاهسوند، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان، عادل معصومیان، طراحی و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق، طراح لوگو: محمد روح‌الامین، عکاس: حبیب مجیدی، طراح جلوه‌های ویژه بصری: بهنام خاکسار و مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی: میثم محمدی.
*ایلنا