کد خبر: ۲۳۲۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۱۱

تذکر به روحانی درباره همسان‌سازی حقوق کارمندان

تعداد ۲۱ نفر از نمایندگان در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار ارائه لایحه همسان‌سازی حقوق کلیه کارکنان قوای سه‌گانه و تمام کسانی که از بیت‌المال حقوق دریافت می‌کنند، شدند.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور در نشست علنی امروز مجلس (چهارشنبه ۴ مهر ۹۷) توسط علی اصغر یوسف‌نژاد عضو هیأت رئیسه مجلس قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است:

سید جواد ساداتی‌نژاد نماینده مردم کاشان در تذکری به وزیر کشور خواستار رسیدگی به معوقات حقوق پرسنل شهرداری‌های سراسر کشور شد.

محسن کوهکن نماینده مردم لنجان به اتفاق ۴۰ نفر دیگر از نمایندگان به رئیس‌جمهور لزوم برخورد قانونی با استفاده کنندگان از مصوبه قانونی در باره جذب افراد از یک جریان خاص به عنوان فرماندار در قالب قرارداد کار معین را متذکر شدند.

ابوالفضل سروش نماینده مردم تهران به وزیر بهداشت درباره عدم رعایت ضوابط و استانداردها در انتقال دانشجویان ایرانی در دانشگاه‌های خارج به داخل کشور تذکر داد.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در تذکری به وزیر نفت عنوان کرد که بهتر است از لجاجت در اجرای زیرپوستی طرح برندینگ و عدم توجه به حقوق تانکرداران زحمتکش و اعطای امتیاز و ایجاد رانت به شرکت‌های نورچشمی حمل و نقل دست بردارید.

محمد قمی نماینده مردم قمی در تذکری به سرپرست وزارت اقتصاد عنوان کرد که بانک‌ها با تولیدکنندگان و استمهال وام آنها همکاری لازم را داشته باشند.

حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در تذکری به وزرای کشور و اطلاعات عنوان کرد که باید با قید فوریت عوامل حادثه تروریستی اهواز شناسایی و مجازات شوند.

علی وقفچی نماینده مردم زنجان به اتفاق ۲۰ نفر دیگر از نمایندگان در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار ارائه لایحه همسان‌سازی حقوق کلیه کارکنان قوای سه‌گانه و تمام کسانی که از بیت‌المال حقوق دریافت می‌کنند، شدند.

نادر قاضی‌پور و علیرضا محجوب نمایندگان مردم ارومیه و تهران به رئیس‌جمهور ضرورت تصمیم‌گیری جدید برای افزایش حقوق کارگران، کارمندان و بازنشستگان با توجه به افزایش قیمت‌ها را متذکر شدند. همچنین در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواستار جابجایی مدارس کانکسی و مخروبه به مدارس اجاره‌ای شدند.
*فارس