کد خبر: ۲۳۴۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۶۸

قابلیت ایجاد Moments از توییتر حذف می‌شود

در پایان سال 2015 توییتر به‌منظور آسودگی به‌روز نگاه‌ داشتن اخبار و استوری‌ها در پلتفرم خود، ویژگی Moments را راه‌اندازی کرد. بعد از یک سال کمپانی تصمیم گرفت تا Moments را با trends و search را تحت عنوان تب تازه معرفی‌شده Explore ادغام کند.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ اما از زمان این انجام این تغییر، به نظر می‌رسد که Moments به اندازه کافی مورد رضایت توییتر قرار نگرفته است و انتظارات آن‌ها را برآورده نکرده است.

با توجه به کاهش نرخ استفاده از این قابلیت، امکان ساخت Moments در طول یک زمان دو هفته‌ای از هردو اپلیکیشن اندروید و IOS توییتر حذف خواهد شد. کسانی که علاقه به ساخت Moments دارند می‌توانند از وب‌سایت دسکتاپ استفاده کنند. البته این Moments ها هنوز از طریق اپلیکیشن قابل مشاهده خواهند بود.

حساب توییتری متعلق به کمپانی دراین‌باره پست زیر را منتشر کرده است:

"در 23 اکتبر ما قابلیت ساخت Moments را از اپلیکیشن‌های اندروید و IOS حذف خواهیم کرد. وقتی ویژگی‌ها موردتوجه قرار نمی‌گیرند ما آن‌ها را حذف می‌کنیم. بنابراین می‌توانیم بر روی قابلیت‌هایی که شما به آن‌ها علاقه دارید تمرکز کنیم."

این خبرها در حالی اعلام می‌شوند که توییتر ماه گذشته اعلام کرد که در حال کار بر روی تغییرات دیگر در سرویس خود می‌باشد. از جمله این تغییرات، آسوده سازی برگشت به الگوریتم زمان‌بندی معکوس و فراهم ساختن به‌روزرسانی‌ها برای اپلیکیشن درحال ترقی وب پلتفرم را شامل می‌شوند. همچنین کمپانی اوایل امسال نیز دست به تغییراتی زده و اپلیکیشن خود را برای Xbox One ،Roku و Android TV به‌صورت کامل حذف کرده بود.
*سخت افزار