کد خبر: ۲۳۴۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۲۸

چه کسی «پلنگ سیاه ۲» را می‌سازد؟

رایان کوگلر قصد دارد قسمت دوم «پلنگ سیاه» را بسازد، البته احتمال دارد قبل از آن برداشت جدیدی از اثر کلاسیک «۱۲ مرد خشمگین» را بسازد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ بنابر اعلام ورایتی، بنا به گفته منابع آگاه، قرار است رایان کوگلر قسمت دوم «پلنگ سیاه» را کارگردانی و نویسندگی کند پس با این حساب رایان کوگلر کارگردان «پلنگ سیاه» به واکاندا کشور خیالی خلق شده توسط مارول واقع در آفریقای سیاه برمی‌گردد.

انتظار می رود چادویک بوزمن بازیگر نقش اصلی فیلم هم به نقش خود بازگردد و دیگر بازیگران سطح الف فیلم در قسمت اول، او را در قسمت دوم نیز همراهی کنند.

تاریخ اکران و جزییات فیلم هنوز مشخص نشده و مارول نیز توضیحی تاکنون نداده است.

منابع آگاه همچنین به ورایتی گفتند پیش بینی می شود تولید فیلم از اواخر سال آینده یا اوایل سال ۲۰۲۰ آغاز شود و البته شروع مراحل تولید به آماده شدن فیلمنامه فیلم بستگی دارد.

گفته می شود کوگلر تصمیم دارد قبل از ساخت ادامه «پلنگ سیاه» یک فیلم کوچک تر و جمع و جورتر بسازد که احتمال دارد این فیلم کوچک تر برداشت جدیدی از اثر کلاسیک «۱۲ مرد خشمگین» باشد. با این حال مشخص نیست که این کارگردان تمرکز اصلیش را بر ساخت «پلنگ سیاه ۲» می گذارد یا تلاش می کند فیلم کوچک تر را در زمانبندی فشرده بسازد.

قسمت اول «پلنگ سیاه» در اوایل امسال به رقم فروش فوق العاده ۱.۳ میلیارد دلار در سطح جهان دست یافت. از این مقدار ۷۰۰ میلیون دلار مربوط به باکس آفیس آمریکا بود که بالاترین میزان فروش یک فیلم مارول در آمریکا را رقم زد.
*مهر