کد خبر: ۲۳۴۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۵۲۵

محبوب‌ترین برند و گوشی موبایل در ایران چیست؟


برندهای موبایل زیادی در ایران به صورت رسمی و غیررسمی حضور دارند که کاربران از آن استفاده می‌کنند. از سامسونگ و اپل و هوآوی گرفته تا ال‌جی و شیائومی و برندهای ایرانی. اما بر طبق آخرین آمار منتشر شده توسط کافه‌بازار به نظر می‌رسد همچنان بازار در سیطره هواوی و سامسونگ است و این دو برند بخش عمده‌ای از بازار موبایل ایران را در اختیار دارند. در عکس 2 گالری نمودار تقریبی سهم بازار برندهای موبایل را می‌تواند مشاهده کرد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ در حال حاضر سامسونگ با داشتن حدودا ۶۰ درصد از سهم بازار گوشی‌های اندرویدی در صدر و بعد از هواوی با داشتن حدودا ۲۳ درصد از سهم بازار در رده بعدی قرار دارد. در رده‌های بعد نام ال‌جی، سونی، لنوو و اچ‌تی‌سی را مشاهده می‌کنیم که هر یک بخشی از بازار را به خود اختصاص داده‌اند.

محبوب‌ترین گوشی موبایل اندرویدی در ایران چیست؟
در بخش محبوب‌ترین گوشی‌های اندرویدی باز نامی از یک گوشی سامسونگ می‌بینیم که مدت‌هاست در جمع محبوب‌ترین گوشی‌های بازار است. گوشی J7 هم چنان محبوبترین گوشی در بین ایرانی هاست که قیمت مناسب در مقابل امکاناتش خیلی ها را به خود جذب می کرد. سری J سامسونگ توانسته بخشی از بازار را به خود اختصاص دهد. این در حالیست در گوشی‌های میان‌رده رشد خوبی در بین گوشی‌های هواوی نیز می‌بینیم که برند آنر نیز از این امر مستثنی نیست و به خوبی توانسته جای خود را در بازار پیدا کند. بدین ترتیب سری A و سری J سامسونگ و سپس گوشی‌های P8 و آنر 4C بخش خوبی از بازار را به خود اختصاص داده‌اند.