کد خبر: ۲۳۴۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۴۰

اقدام عجیب هواوی در عرضه آپدیت اندروید 9 گوشی Mate 10

پس از معرفی گوشی‌های میت 20 و میت 20 پرو، پرچمدار سابق کمپانی هواوی یعنی گوشی میت 10 به‌روزرسانی اندروید 9 را دریافت کرد. اگر گوشی‌های آنر را در نظر نگیریم، این گوشی را باید سومین عضو از خانواده اسمارت‌فون‌های کمپانی هواوی پس از گوشی‌های هواوی P20 پرو و میت 10 پرو دانست که این به‌روزرسانی را دریافت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ دیوایس‌های میت 10 در قاره اروپا قادر به دریافت پکیج مربوطه هستند که علاوه بر اندروید 9، نسخه نهم رابط کاربری هواوی موسوم به EMUI 9.0 را به همراه خود دارد. طولی نخواهد کشید که شاهد عرضه این پکیج در دیگر نقاط جهان نیز خواهیم بود. نکته عجیب درباره این آپدیت، حجم عجیب و نامعقول آن است که ظاهرا در حدود 4 گیگابایت خواهد بود! بنابراین اگر قصد به‌روزرسانی دستگاه خود را دارید، حتما از وجود فضای کافی اطمینان حاصل فرمایید.

هنوز مشخص نشده که دقیقا وصله‌های امنیتی کدام ماه در این پکیج گنجانده شده اما به دلیل جایگزینی EMUI 9.0 با نسخه قبلی، انتظار داریم که شاهد تغییرات ظاهری زیادی در بخش رابط کاربری باشیم. البته کاربرانی که پیش از این در طرح دریافت نسخه بتا ثبت‌نام کرده و از نسخه آزمایشی اندروید 9 استفاده کرده بودند، با این تغییرات و اصلاحات آشنایی کامل دارند.