کد خبر: ۲۳۵۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۳۹

پرچمدار جدید شیائومی با مشخصات خیره کننده در راه است

شیائومی اخیرا تبلیغات جدیدی را پیرامون پرچمدار Mi Mix 3 منتشر کرده که از سخت افزار فوق العاده آن خبر می دهد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ در حالی که حدود هفت ماه از معرفی Mi Mix 2s می گذرد، کاربران شیائومی بی صبرانه منتظر ارائه مدل بعدی این سری هستند . کمپانی چینی اخیرا با انتشار پوستری تبلیغاتی آتش این اشتیاق را بیشتر کرده و بر اساس آن Mi Mix 3 با رم ۱۰ گیگابایتی و پشتیبانی از فناوری ارتباطی 5G بسیاری از پرچمدارهای کنونی را به چالش خواهد کشید.

این کمپانی با انتشار این پوستر در حساب رسمی «ویبو» از Mi Mix 3 به عنوان نخستین موبایل تجاری 5G نام برده است. در کنار این قابلیت ها ویژگی های هیجان دیگری از قبیل دوربین سلفی کشویی و نمایشگر بدون حاشیه نیز قرار گرفته اند. Mi Mix 3وظیفه پردازش داده ها در پرچمدار آتی شیائومی بر عهده چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ بوده و از ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره خواهد برد. طبق اطلاعات منتشر شده در وبسایت چینی، شیائومی Mi Mix 3 از یک نمایشگر ۶.۴ اینچی بهره مند بوده و باتری ۳۸۵۰ میلی آمپر ساعتی وظیفه تأمین انرژی آن را بر عهده خواهد داشت.

از نظر تصویربرداری نیز دوربینی دوگانه با سنسورهای ۱۳ و ۱۶ مگاپیکسلی در پنل عقب جای گرفته است. دوربین سلفی اما مهیج تر بوده و سنسور ۲۰ مگاپیکسلی آن در زمان نیاز از بدنه بیرون آمده و جای ثابتی را روی نمایشگر اشغال نخواهد کرد.

بر اساس برخی گمانه زنی ها این موبایل در دو نسخه با پنل پشتی شیشه ای و سرامیکی از راه می رسد. ظاهرا مدل پایه نسخه شیشه ای با ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی ۵۱۰ دلار و مدل سرامیکی با همین مشخصات ۶۶۰ دلار قیمت خواهند داشت.

طی ۸ روزی که تا رونمایی از این پرچمدار در مرکز ورزشی «نانجینگ» باقی مانده احتمالا شاهد انتشار پوسترهای تبلیغاتی بیشتری خواهیم بود.