کد خبر: ۲۳۵۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۸۸

بازگشت سریال «گریم» به تلویزیون

اسپین‌آف سریال "گریم" با بازیگر نقش اول زن ساخته می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ سریال «گریم» (Grimm) به تلویزیون بازمی‌گردد. شبکه NBC روز گذشته خبر داد که در حال توسعه سریال اسپین‌آفی براساس این مجموعه ماورءالطبیعی است که سال گذشته پس از شش فصل به پایان رسید. مانند سریال اصلی، این مجموعه فرعی توسط یونیورسال تی‌وی و استودیوی «هیزی میلز» تولید می‌شود.

به گفته منابع آگاه داستان این سریال اسپین‌آف و در حال حاضر بدون عنوان با نویسندگی «ملیسا گلن» (مشت آهنین) حول محور یک شخصیت زن می‌چرخد. طبق اعلام NBC، در سریال جدید هواداران شاهد بازگشت چند شخصیت محبوب خواهند بود و چند شخصیت جدید هم به آنان معرفی می‌شود. در مقطع فعلی بازیگری به این پروژه ملحق نشده اما پیش‌بینی می‌شود چند بازیگر ثابت از سریال اصلی بازگردند.

داستان سریال «گریم» در مورد کاراگاهی به نام «نیک برکهارت» با بازی «دیوید گیونتولی» بود که کشف می‌کند یک «گریم» است، یکی از آخرین محافظینی که برای حفظ توازن میان بشریت و موجودات افسانه‌ای سوگند یاد کرده‌اند. گیونتولی و «راسل هورنزبی» که نقش همکار نیک را ایفا می‌کرد، در سریال‌های «یک میلیون چیز کوچک» (A Million Little Things) شبکه ABC و «بی‌گناهی اثبات شده» (Proven Innocent) شبکه فاکس همبازی‌اند.

سریال «گریم» با وجود آنکه جمعه شب‌ها روی ایر می‌رفت، در فصل تلویزیونی ۲۰۱۱-۲۰۱۲ به یک سریال پربیننده تبدیل شد. «گریم» در طول شش فصل خود یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های جمعه باقی ماند.