کد خبر: ۲۳۵۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۵۶

صدای سید جواد هاشمی هم درآمد

سید جواد هاشمی تهیه‌کننده و کارگردان فیلم «پیشونی سفید 2» با انتشار یادداشتی خطاب به رئیس سازمان سینمایی از وضعیت اکران فیلم‌ها در سینماها گلایه کرد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ متن یادداشت سید جواد هاشمی که در اختیار ایسنا قرار گرفته خطاب به محمد مهدی حیدریان بدین شرح است:

«چند سالی‌ست تلاش می‌کنم با بضاعت اندکم و البته با حمایت معنوی دوستانی چون علیرضا تابش، ابراهیم داروغه‌زاده  و ... برای کودکان و نوجوان سرزمین‌ام، فیلم بسازم.

فکر نمی‌کنم تاکنون درگیر جذب سرمایه برای تولید؛ مخصوصا در حوزه کودک و نوجوان، شده باشید و اگر اشتباه می‌کنم پس خوب درک می‌کنید که چقدر سخت است، تهیه فیلمی بدون حمایت مالی از نهادهایی که سالهاست ادعا می‌کنند کودکان و نوجوانان مهم هستند، حالا که بسیار طاقت فرسا و سخت فیلمی ساختم که با اقبال فراوان تماشاگران روبرو شده است، آن هم در محرم و صفر و در منگنه اکران 6 فیلم کمدی دیگر، انتظار داشتم از سمت سازمان تحت مدیریت شما حمایت شوم و حداقل اگر به سانس‌های فیلم اضافه نمی‌کنند از آن کم نکنند!!

«پیشونی سفید» 2 فیلم خانواده است اما هم اکنون که در هفته اول جزو 7 فیلم پرفروش اعلام شده است، به ندرت پس از ساعت 19 سانسی در سینما دارد و تمام سانس‌های مناسب شب به سینمای پر قدرت که از همه جا حمایت مالی می‌شوند اختصاص یافته، خواهشمندم یا ادعا نفرمایید یا عمل بفرمایید.»
*ایسنا