کد خبر: ۲۳۵۴۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۴۱۷

چالش جدید آمریکایی‌ها؛ ۳۰ ساعت زندگی در تابوت +عکس

یک تم پارک در آمریکا برای روزهای هالووین، مردم را به چالشی عجیب و ترسناک دعوت می‌کند، ۳۰ ساعت در داخل تابوت بمانید تا برنده‌ی جایزه شوید! تاکنون ۶ نفر برای این چالش ثبت‌نام کردند تا ۳۰ ساعت یعنی از ساعت ۱ بعد از ظهر ۱۳ اکتبر تا ۷ بعد از ظهر روز بعد را در داخل یک تابوت بمانند.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ تابوتی که در این چالش استفاده می‌شود همان ابعاد تابوت‌های متداول در آمریکا است. شرکت‌کنندگان باید سن بالای ۱۸ سال داشته باشند و از نظر جسمی و روانی در سلامت کامل باشند تا ماندن طولانی مدت در تابوت خطری برایشان نداشته باشد.



برگزار کنندگان این چالش در پارک Six Flags گفته‌اند که مواد غذایی و نوشیدنی مورد نیاز این ۳۰ ساعت را که باید در داخل همان تابوت خورده شود خودشان تامین می‌کنند.

در هر ساعت، ۶ دقیقه فرصت برای دستشویی رفتن در نظر گرفته شده و هرگونه خروج از تابوت به جز زمان تعیین شده باعث رد شدن از مسابقه می‌شود.



جوایز این چالش شامل ۳۰۰ دلار، دو بلیط فصل طلایی پارک، بسته جوایز فستیوال وحشت، دو بلیط Haunted House، و دو بلیط دیگر برای ترن وحشتناک پارک است. شاید جایزه‌ی این چالش در حدی نباشد که ارزش ۳۰ ساعت تحمل کردن را داشته باشد اما به هرحال برای آمریکایی‌ها سرگرم کننده است.

پارک به داوطلبان اجازه داده است که یک نفر را برای مراقبت از دور معرفی کنند اما خود فرد باید توانایی و شجاعت تحمل تاریکی و ترس را داشته باشد.



این چالش در واقع بخشی از فستیوال وحشت است که به مناسبت روز هالووین برگزار می‌شود. در این فستیوال چندین بخش ترسناک برنامه‌‌ریزی شده تا هر کسی شجاعت خود را بتواند به چالش بکشد.

ثبت‌نام چالش همچنان ادامه دارد و اگر تعداد بیشتری از یک نفر بتوانند ۳۰ ساعت را به پایان برسانند، آن وقت برنده با قرعه کشی انتخاب خواهد شد.
*خبرآنلاین