کد خبر: ۲۳۵۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۵۴

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

 یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش ایسنا، این تذکرات کتبی که توسط یوسف‌زاده قرائت شد، به شرح زیر است:

بیت‌الله عبدالهی به وزیر آموزش و پرورش: چرا کتاب‌های هنرستان‌ها پس از چند ماه از آغاز سال تحصیلی تهیه و توزیع می‌شود؟ به رئیس جمهور: چرا میراث فرهنگی اقدام موثری برای تکمیل آثار تاریخی مانند شیخ شهاب اهر و بازار میراث فرهنگی اهر نمی‌کند؟

حسینعلی حاجی به همراه پنج نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: مشکل تامین هزینه درمان جانبازان و ایثارگران مورد توجه قرار گیرد و به صورت متمرکز توسط بنیاد شهید پرداخت شود.

چرا آقای علی کاردار علی رغم اینکه بازنشسته شده‌اند و یک میلیارد تومان حق سنوات دریافت کرده است، به کار گرفته شده و در شهریور ماه ۳۷ میلیون تومان حقوق دریافت کرده است.
حسینعلی حاجی به رئیس جمهور: ضرورت افزایش باجه‌های تحویل ارز به زائران اربعین حسینی در مبادی مرزی مهران و شلمچه. جلوی پرداخت پاداش‌های ناعادلانه به مدیران بانک‌ها را بگیرید. چرا در حالی که سودها و جرائم بانکی کمر مردم را شکسته مدیران بانک‌ها پاداش‌ ده‌ها میلیونی بگیرند؟

عبدالله سامری به وزیر نیرو: پاسخگوی در خصوص حرکت لاک‌پشتی در اجرای عملیاتی فاضلاب خرمشهر کیست؟

نادر قاضی‌پور و علیرضا محجوب به رئیس جمهور و وزرای علوم و بهداشت: تعیین تکلیف دانشجویان دانشگاه آزاد که ثبت نام کردند و سه هفته به کلاس رفتند.

شریف‌پور به وزیر کشاورزی: ضمن تشکر در خصوص اقدام شما درباره رفع تداخل اراضی ملی و زراعی دستور دهید نسبت به تخصیص اعتبار به منظور هزینه‌های جاری این رفع تداخل در حوزه انتخابیه اقدام شود.

پروانه مافی به وزیر علوم: لزوم رسیدگی به وضعیت پذیرفته شدگان دانشجویان علوم پزشکی به وزیر کشاورزی: لزوم تهیه مواد مورد نیاز کشاورزی از تولید کنندگان داخلی

علی نجفی به وزیر نیرو و رئیس سازمان محیط زیست: ضرورت موضع‌گیری شفاف مبنی بر مخالفت با طرح انتقال آب خزر

کوچک‌نژاد به وزیر کشاورزی: چرا از واردات بی رویه شیر خشک جلوگیری نمی‌شود.

چرا در حالی که سودها و جرائم بانکی کمر مردم را شکسته مدیران بانک‌ها پاداش‌ ده‌ها میلیونی بگیرند؟
محمدمهدی زاهدی به وزیر فرهنگ: روزنامه ابتکار در تاریخ ۹۷.۷.۳۰ از واژه درگذشت امام حسین (ع) استفاده کرده، برخورد قاطع صورت بگیرد.

سیدجواد ابطحی به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: ضرورت برخورد سریع با مدیر مسئول، صاحب امتیاز و نویسنده گستاخ روزنامه ابتکار و هتک حرمت به سالار شهیدان.

رسول خضری به وزیر کشور: اظهار نظر نسنجیده معاون امنیتی وزارت کشور

سید راضی نوری به وزیر نیرو: علت عدم دریافت چند برابری تعرفه آب‌بها از کشاورزان حوزه انتخابیه چیست؟

حسینعلی حاجی‌دلیگانی به رئیس جمهور: افزایش قیمت قیر با توجه به تولید آن در داخل چه توجیهی دارد؟ شهرداری‌ها و دهیاری‌ها چگونه به فعالیت‌های عمرانی ادامه دهند؟ به وزیر نفت: چرا آقای علی کاردار علی رغم اینکه بازنشسته شده‌اند و یک میلیارد تومان حق سنوات دریافت کرده است، به کار گرفته شده و در شهریور ماه ۳۷ میلیون تومان حقوق دریافت کرده است.

جلال محمودزاده به همراه ۱۹ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: عدم عمل به قول‌های انتخاباتی در خصوص جامعه اهل سنت کشور.

حسین نیازآذری به وزیر ارتباطات: نظارت بیشتر بر عملکرد مدیر مخابرات استان مازندران.

یوسف داوودی به وزیر علوم: برای جلوگیری از تضییع حقوق جوانان و دانشجویان بلاتکلیف اخیر دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به افزایش ظرفیت در ترم جاری اقدام کنید.