کد خبر: ۲۳۷۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۹۳۰

موجودی بسیار عجیب حساب بانکی رونالدینیو!

رونالدینیو به دلیل یک مشکل حقوقی مجوز خروج از کشورش را نداشته و ظاهراً پول کافی برای حل مشکلش را هم ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ اخیراً یک قاضی در برزیل دستور ضبط پاسپورت رونالدینیو و ممنوع‌الخروج شدن این ستاره برزیلی را به دلیل عدم پرداخت بدهی‌هایش به مبلغ دو میلیون یورو صادر کرده است.

رونالدینیو و برادرش چندی پیش به دلیل ساخت و ساز غیرقانونی در منطقه‌ای حفاظت شده مجرم شناخته شدند. با وجود آنکه ساختمان به دستور مقامات قضایی در رهن بانک درآمده است اما او هنوز به دلیل سود بالایی که در 4 سال سپری شده در فرایند محاکمه به وام او تعلق گرفته، نتوانسته اقساط وام‌هایش را بپردازد.

با دستور قضایی، بازرسان اقدام به بررسی اموال و دارایی‌های رونالدینیو کرده‌اند و مشخص شده که حساب بانکی ستاره برزیلی سابق بارسلونا تنها 6 یورو موجودی دارد! این در حالیست که سبک زندگی مرفه و متمولانه رونالدینیو با وضعیت حساب بانکی‌اش تناسبی ندارد، چون ستاره سابق تیم فوتبال بارسلونا تنها در یکی دو هفته اخیر به منظور انجام یکسری فعالیت‌های تبلیغاتی به چین و ژاپن سفر کرده است.

علاوه بر این او در چند وقت اخیر به اروپا و آفریقا هم سفر کرده در حالی که اخیراً شرکت تولید لوازم ورزشی نایکی هم برای تجلیل از رونالدینیو یک خط تولید از کفش‌هایی جدید با نام او راه اندازی کرده است که طبق ادعای قاضی پرونده قطعاً برای رونالدینیو عواید مالی قابل توجهی داشته یا خواهد داشت.

در همین حال گفته می‌شود که رونالدینیو قرار است روز 17 نوامبر (11 روز دیگر) در یک مسابقه دوستانه در شهر فرانکفورت آلمان تحت عنوان «بازی قهرمانان» شرکت کند که البتهمشخص نیست دستور قاضی برای ضبط پاسپورتش به او اجازه این کار را خواهد داد یا نه.
*تسنیم