کد خبر: ۲۳۷۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۳۶

اطلاعیه وزارت کار درباره انتشار فهرست خبرساز

لیستی از اسامی اعضای هیات مدیره شرکت‌های تابعه وزارت متبوع پس از تایید مدیران عامل صندوق‌ها و روسای سازمان های تابعه در سامانه این وزارتخانه منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ همسو با وعده شریعتمداری (وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی) در هنگام اخذ رای اعتماد در روز دوشنبه مورخ ۹۷/۰۸/۱۴ لیستی از اسامی اعضای هیات مدیره شرکت‌های تابعه وزارت متبوع پس از تایید مدیران عامل صندوق‌ها و روسای سازمان های تابعه در سامانه این وزارتخانه منتشر شد.

بازتاب مثبت و گسترده این تصمیم در فضای عمومی بیانگر درستی و بهنگامی این اقدام در راستای پاسخگویی به مطالبات به حق مردم برای ایجاد شفافیت هر چه بیشتر است. در خصوص این اقدام ذکر سه مورد زیر ضروری است:

۱. امکان بروز کاستی در ارسال اطلاعات از سوی شرکت‌های تابعه وجود دارد، اما با تاکید آقای شریعتمداری ساختاری هماهنگ میان ستاد وزارت متبوع و شرکت‌های تابعه جهت کاهش بروز خطا و اطمینان از فرایند دریافت و انتشار اطلاعات تشکیل شده است.

۲. وجود برخی اختلافات میان لیست اعلامی و ثبتی طبیعی بوده است، چراکه معمولا صدور حکم انتصاب تا ثبت رسمی و یا پذیرش استفعاء تا خروج از ثبت رسمی فرایندی زمانبر است.

۳. با دریافت اطلاعات تکمیلی، آخرین اصلاحات در تاریخ سه شنبه ۱۵ ابان ماه ۱۳۹۷ در لیست اسامی اعضای هلدینگ آتیه صبا، صبا جهاد انجام گرفته که هم اکنون در پایگاه اطلاع رسانی این وزارتخانه به آدرس www.mcls.gov.ir/fa/list در دسترس است.

در پایان با اشاره به اینکه وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی بر مسیر بی برگشت شفافیت در این وزارتخانه تاکید دارد ، از همه صاحبنظران، کنشگران مدنی، سیاسی ، رسانه‌ای و عموم مردم دعوت می‌شود تا نظرات پیشنهادی خود را برای تداوم بی‌نقص‌تر این مسیر از طریق ایمیل آدرس info@mcls.gov.ir و یا صفحه اینستاگرام وزارت به آدرس https://www.instagram.com/mcls.gov.ir_/ با مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی این وزارت در میان گذارند.
*ایلنا