کد خبر: ۲۳۷۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۴۰

PUBG برای PS4 عرضه می‌شود؟

بدون شک PUBG یکی از محبوب ترین بازی‌های سبک نو ظهور بتل رویال به شمار می‌رود. این بازی تا به ماروز برای ایکس باکس وان، اندروید، iOS و کامپیوترهای خانگی منتشر شده است؛ اما خبری از نسخه پلی استیشن 4 نیست. به تازگی اخباری منتشر شده که به عرضه این بازی محبوب برای کنسول پلی استیشن 4 در ماه دسامبر سال جاری اشاره دارد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ بازی PUBG برای اولین بار در ماه مارس سال 2017 برای کامپیوترهای خانگی منتشر شد و توانست توجه گیمرها را به خود جلب کند. پس از مدتی ناشرین بازی تصمیم گرفتند تا نسخه ایکس باکس این بازی را به صورت انحصاری برای این کنسول منتشر کنند.

این بازی در ابتدا به صورت آزمایشی بر روی کنسول ایکس باکس عرضه شد؛ هرچند برای تجربه آن باید مبلغ 30 دلار را می‌پرداختید. سر انجام نسخه کامل این بازی به همراه یک بروزرسانی بزرگ در تاریخ 4 سپتامبر برای این کنسول منتشر شد؛ البته همچنان باگ‌های عجیب، افت فریم، غیب شدن اشیا و لود نشدن کامل نقشه بازی در نسخه ایکس باکس حضور درخشانی دارند.

این بازی به صورت انحصار زمانی برای کنسول ایکس باکس وان عرضه شده بود، البته مدت این انحصار مشخص نشده بود، اما با گزشت حدود 1سال از عرضه این بازی برای ایک باکس، عرضه نسخه پلی استیشن 4 در ماه‌های آینده چندان دور از ذهن نیست؛ مخصوصا در زمانی که محبوبیت این بازی تحت شعاع عنوان Fortnite قرار گرفته و در حال از دست دادن بازیکنان خود است. علاوه بر این، سونی مدتی پیش با انتشار عکس‌هایی از بازی PUBG، به طور غیر مستقیم قول عرضه این بازی را برای کنسول خود داده بود.

تا این لحظه تیم سازنده PUBG، خبر عرضه این بازی محبوب را برای کنسول پلی استیشن 4 تایید یا تکذیب نکرده‌اند. دارندگان کنسول پلی استیشن 4 مدت زیادی است که منتظر تجربه این بازی موفق در سبک بتل رویال هستند و به احتمال زیاد در آینده نزدیک موفق به تجربه آن خواهند شد. انتظار می‌رود که نسخه پلی استین 4 این بازی مانند فورتنایت، از قابلیت کراس پلی با کنسول ایکس باکس وان پشتیبانی کند. در نهایت امیدواریم که نسخه پلی استیشن 4 این بازی مانند نسخه ایکس باکس وان، سرشار از ایرادات فنی و باگ‌های درخشان نباشد.